30/08/2008 TT Oudenburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kenny
Mountainbiker

Re: vtt oudenburg

Post by kenny »

stoempe wrote:ik kom ook zeker af en breng nog iemand mee..Hierbij zou ik de aandacht willen vestigen op het feit van zeer goed op te letten op kruispunten,mais die het zicht belemmert enz... Remember het dodelijk ongeval van een mountainbikester op de vtt van sint-joris -beernem van 16 augustus jongstleden.Het kan ieder van ons overkomen.Groeten aan iedereen en hou het veilig en sportief.
Op de gevaarlijkste punten zetten we gevaren borden, maar het blijft rekenen op het gezond verstand. Een spijtig voorval als dit wil niemand tegenkomen.
Bij deze willen wij van Cycling Team Mercator Press dan ook nogmaals onze steun betuigen aan de familie van Carine.
kajobiker
Mountainbiker

Post by kajobiker »

men kan toch tot 14hoo starten he omdat ik moet werken tot 13hoo .na al die comments heb ik ook zin gekregen om me te laten gaan
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Hoe ligt het parkoers erbij? Heb mn FF's nog opliggen en heb niet veel zin om deze nog te wisselen... #-o
insane_J
Mountainbiker

Post by insane_J »

ik ben ook van de partij :lol:
met enkele vrieden!
kben wel nie bekend maar kwoon er nie ver van :wink:
dta het maar vlug morgen is
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Jammer jammer. Ik kan niet mee omdat ik aan het vrouwke beloofd heb om zwangerschapskleren te helpen kiezen. Overmacht dus! Voor iedereen die twijfelt of deze tocht al dan niet de moeite is: niet twijfelen!!! De organisator Kenny heeft als voorbereiding met zijn bike een Transalp gereden met Cameleon bike!!! Kan niet anders dan goed zijn dus 8) 8) 8)
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Hmm. 'k Ga toch proberen te komen. Afhankelijk van hoe snel 't vrouwke haar goesting gevonden heeft...
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

kajobiker wrote:men kan toch tot 14hoo starten he omdat ik moet werken tot 13hoo .na al die comments heb ik ook zin gekregen om me te laten gaan
Inderdaad, starten kan tot 14.00u
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Herder Steven wrote:Hoe ligt het parkoers erbij? Heb mn FF's nog opliggen en heb niet veel zin om deze nog te wisselen... #-o
Zal niet nodig zijn om te wisselen van banden. Het ligt er goed bij.
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Hoi hoi :bounce: :bounce: :bounce:
net terug van Oudenburg. Was de eerste maal dat ik deze reed en ik moet zeggen het was dik in orde. Vooral de weides met hier en daar een bobbelke #-o .
De organisatie was tip top. Overal gevaarsbordjes waar t gevaarlijk was, goede duidelijke bepijling, overal lintjes om duidelijk te zien dat je juist zat en op de technische stukken alle gevaarlijke stronkjes met kalk gekleurd.
Toch ben ik er in geslaagd om ergen een kilometerke of 7 - 8 mis te rijden want ik had maar 49 km op de teller. #-o .
Blijkbaar was ik de enige niet want aan de afspuitstand stonden er nog mensen die maar om en bij de 50 km hadden. Tiens??
Ik heb hier ook "Moustache" ontmoet. Leuke man.
Onderweg na het eerste technische bosje, werd ik aan het brugje vriendelijk doorgelaten door een knappe blonde deerne. Ik vermoed dat dit Knurrebikelady (wit topke aan) was. Ze mag er zijn :oops: :oops:
Nu terug naar de rit LOL. De twee bevoorradingen waren dik in orde met alles er op en er aan; Sinaas, banaan, ananas (die smaakte heerlijk), verschillende dranken, speculoos, chocolade .... =D> =D> =D>
De afspuitstand was ook in orde. Alhoewel die niet direkt nodig was met dit kurkdroog parcours. Ik heb er enkel de koeiestront mee afgewassen. LOL. Dan nog een dikke proficiat met het aantal prachtige privestukken die in deze tocht verwerkt zaten.
Den apres was dik in orde met een lekker BBQ.
Dus Oudenburg see ya next time. =D> =D> =D>

Greetz
Wes :bounce: :bounce: :bounce:
poollover
Mountainbiker

Post by poollover »

Juist terug van zomerse tocht , prachtig parcours niet veel asfalt gezien =D> =D> =D> . Heb tesamen met rockrider70 aan een gezapig tempo parcours afgehaspelt . :lol:
Aan het beruchte balkje in file gestaan heb toch maar gewacht en erover gereden . De pijlen waren goed zichtbaar en de bevoorraading was heel goed .
Enkel in ettelgem ( denk ik ) te geweldig over een glad brugje gereden en lag het decor in #-o .
Mij zien ze volgend jaar zeker terug 8)
Post Reply