Zoiets ros:pvandebe wrote:Eum....iemand een foto van een Jack dat 'k weet wanneer 'k een spurtje moet trekken ????

Post by El Perro Diablo »
Zoiets ros:pvandebe wrote:Eum....iemand een foto van een Jack dat 'k weet wanneer 'k een spurtje moet trekken ????

Post by El Perro Diablo »
Volgens mijn vee arts is dat een erg gevaarlijk dier, de botjes splinteren verschrikkelijk in mijn hond zijn maag, met maagperforaties en zelfs de dood tot gevolg!!!!DdT wrote:Behold.....satan himself!pvandebe wrote:Eum....iemand een foto van een Jack dat 'k weet wanneer 'k een spurtje moet trekken ????
Jack Russel
Post by Emperor of the Mud »
De meest bijtgrage hond bestaat niet. En dat zit niet in de genen van een hond. Een hond wordt niet vals geboren. Ik heb persoonlijk een vrij dominante Jack (dominant tegenover buitenstaanders), maar die probeert nooit te bijten. Enkel blaffen en rijen om de dominantie te regelen. Dat moet-ie bij mij echter niet proberenMontieken wrote:jack's zijn sorry om het te zeggen! de meest bijtgrage honden die er zijn. het zit hem gewoon in de genen. de beesten zijn er gewoon voor gekweekt.Bijterke wrote:spijtig te lezen dat ook Jacks hier worden afgeschilderd als aggressieve beesten. Heb er zelf 2, lopen altijd los als ik in het bos ben en die laten je gerust. Zoals nog al mensen aanhaalden, het is niet de hond maar het baasje die dit gedrag kweekt.Hemd wrote: Dus er komen 2 raastige hondjes afgespurt (denk jack russels) , maar ik was voorbereid....ik minder snelheid en haal mijn voet uit mijn klikker...verleden jaar spd's nu eggbeatersdus dat gaat een pak sneller en heb 1 mormel zo mogelijk gestampt want die vloog weer direkt naar mijn been...het beest zei KAJIET
...den andere bleef achtermij hollen en bassen maar hield toch afstand... Dus hond-hemd 1 - 1.
Dacht nog aantebellen maar daar is geen doorkomen aan met die 2 bijtlustige eekhoorns. Ik snap het niet...dat is een drukke fietsroute...daar moeten al meer mensen gebeten zijn. Soit, mijn dag kan niet meer stuk. VICTORIE ALOM !!!!