MTB en (loslopende) honden

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

pvandebe wrote:Eum....iemand een foto van een Jack dat 'k weet wanneer 'k een spurtje moet trekken ???? 8)
Zoiets ros:

Image
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Image
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

pvandebe wrote:Eum....iemand een foto van een Jack dat 'k weet wanneer 'k een spurtje moet trekken ???? 8)
Behold.....satan himself!
Jack Russel
Image
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

DdT wrote:
Behold.....satan himself!
Jack Russel
Image
Volgens mijn vee arts is dat een erg gevaarlijk dier, de botjes splinteren verschrikkelijk in mijn hond zijn maag, met maagperforaties en zelfs de dood tot gevolg!!!!
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

:lol:Image

Botjes? T'zullen zijn tandjes zijn zekers :)
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Eventjes vermelden dat ik niks tegen honden heb, ongeacht het merk van hond :lol: . En ik weet ook dat het vooral aan het baasje ligt. Ik was zelfs van plan om aan te bellen (vorige keer ook toen ik gebeten was). Maar echt , die honden zijn zo raastig dat ge zelfs niet aan de deurbel zou geraken. En ik overdrijf echt niet. Die opgefokte eekhoorns waren bijzonder sluw. Gingen eerst rustig onder een auto liggen om dan aantevallen. Dus ja , ik krijg er iets van als honden loslopen en dan op de koop toe nog eens willen bijten, dan krijgen ze van mij de voetstraf. Zelfverdediging noemt zoiets. En het is niet dat ik graag beesten stamp, had ik ze laten doen dan had ik terug een beet gehad zoals verleden jaar. Deze keer had de gevlekte rat gegarandeerd koppijn de rest vd dag en dat deed eerlijk gezegd deugd. Am i evil ? Yes, i am.
Nu, mijn schoonzus heeft ook 2 jack russels en dat zijn de braafste beestjes op aarde die ik ken.
Geerthawk
Mountainbiker

Post by Geerthawk »

Image
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Niks tegen honden, integendeel... Maar als het ooit tot een confrontatie komt, ga ik ervan uit dat ik schoenplaatjes heb en zij nie...
rdecoene
Mountainbiker

Post by rdecoene »

zou dit niet beter verplaatst worden naar Apres Bike :wink:
even terwege: vind het wel leuk om het topic te volgen :lol:
SoundLeSs
Mountainbiker
Location: MTB: Bianchi Oetzi 9700 Carb, Trek Top Fuel 9.9 | Koersfiets: Trek 1.9 Ultegra

Post by SoundLeSs »

Montieken wrote:
Bijterke wrote:
Hemd wrote: Dus er komen 2 raastige hondjes afgespurt (denk jack russels) , maar ik was voorbereid....ik minder snelheid en haal mijn voet uit mijn klikker...verleden jaar spd's nu eggbeaters :lol: dus dat gaat een pak sneller en heb 1 mormel zo mogelijk gestampt want die vloog weer direkt naar mijn been...het beest zei KAJIET :lol: ...den andere bleef achtermij hollen en bassen maar hield toch afstand... Dus hond-hemd 1 - 1.
Dacht nog aantebellen maar daar is geen doorkomen aan met die 2 bijtlustige eekhoorns. Ik snap het niet...dat is een drukke fietsroute...daar moeten al meer mensen gebeten zijn. Soit, mijn dag kan niet meer stuk. VICTORIE ALOM !!!!
spijtig te lezen dat ook Jacks hier worden afgeschilderd als aggressieve beesten. Heb er zelf 2, lopen altijd los als ik in het bos ben en die laten je gerust. Zoals nog al mensen aanhaalden, het is niet de hond maar het baasje die dit gedrag kweekt.
jack's zijn sorry om het te zeggen! de meest bijtgrage honden die er zijn. het zit hem gewoon in de genen. de beesten zijn er gewoon voor gekweekt.
De meest bijtgrage hond bestaat niet. En dat zit niet in de genen van een hond. Een hond wordt niet vals geboren. Ik heb persoonlijk een vrij dominante Jack (dominant tegenover buitenstaanders), maar die probeert nooit te bijten. Enkel blaffen en rijen om de dominantie te regelen. Dat moet-ie bij mij echter niet proberen :-D. Als er al een ras is dat grosso modo agressiever is dan is het de Stafford Terrier. 75% van de bijtgevallen in Antwerpen van het afgelopen jaar waren met een Stafford.
Post Reply