voordelen/nadelen benen scheren
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
- the sentinel
- Mountainbiker
Post by the sentinel »
Natuurlijk gaat 't dan wel snel prikken... Mijn vrouw zegt dat ik just een naaldenkussen ben... En zij is mijn fakier
Ik gebruik nu sinds enige tijd Veet (van die groene), op 10min ben ik volledig klaar (onder en bovenbenen), 't is iets zachter en 't blijft een dikke week goed. Veel langer dan scheren dus
Heb ook een tijdje laten waxen maar ik kreeg daar uitslag van op mijn bovenbenen
Ik gebruik nu sinds enige tijd Veet (van die groene), op 10min ben ik volledig klaar (onder en bovenbenen), 't is iets zachter en 't blijft een dikke week goed. Veel langer dan scheren dus
Heb ook een tijdje laten waxen maar ik kreeg daar uitslag van op mijn bovenbenen
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
the sentinel wrote:Natuurlijk gaat 't dan wel snel prikken... Mijn vrouw zegt dat ik just een naaldenkussen ben... En zij is mijn fakier![]()
Ik gebruik nu sinds enige tijd Veet (van die groene), op 10min ben ik volledig klaar (onder en bovenbenen), 't is iets zachter en 't blijft een dikke week goed. Veel langer dan scheren dusHeb ook een tijdje laten waxen maar ik kreeg daar uitslag van op mijn bovenbenen
vertel wat het is en hoe gaa je te werk ^:) danku
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
Post by MoozeMeiske »
Je benen gelijkmatig insmeren met Veet (neem de soort waar er op staat '3 minuten', de roze met bloemetjes ruikt iets beter dan de groene, maar ruikt nog altijd niet goed, vind ik), 3 minuten - of beter ietske langer, maar ook niet te lang - laten inwerken en dan met het plastic schrapertje - die in de verpakking zit - uw benen scheren. Daarna nog eens afspoelen met water en je bent klaar... Het staat allemaal op de verpakking hoor...BelAir_500 wrote:the sentinel wrote:Natuurlijk gaat 't dan wel snel prikken... Mijn vrouw zegt dat ik just een naaldenkussen ben... En zij is mijn fakier![]()
Ik gebruik nu sinds enige tijd Veet (van die groene), op 10min ben ik volledig klaar (onder en bovenbenen), 't is iets zachter en 't blijft een dikke week goed. Veel langer dan scheren dusHeb ook een tijdje laten waxen maar ik kreeg daar uitslag van op mijn bovenbenen
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- the sentinel
- Mountainbiker
Post by the sentinel »
Ik zou 't ni beter kunnen zeggenMoozeMeiske wrote:Je benen gelijkmatig insmeren met Veet (neem de soort waar er op staat '3 minuten', de roze met bloemetjes ruikt iets beter dan de groene, maar ruikt nog altijd niet goed, vind ik), 3 minuten - of beter ietske langer, maar ook niet te lang - laten inwerken en dan met het plastic schrapertje - die in de verpakking zit - uw benen scheren. Daarna nog eens afspoelen met water en je bent klaar... Het staat allemaal op de verpakking hoor...BelAir_500 wrote:the sentinel wrote:Natuurlijk gaat 't dan wel snel prikken... Mijn vrouw zegt dat ik just een naaldenkussen ben... En zij is mijn fakier![]()
- the sentinel
- Mountainbiker
Post by the sentinel »
El Perro Diablo wrote:Echte mannen scheren zich met een "echt" scheermes!!!
Nooit beweerd dak een "echte" man ben hè... meer ne "flair" man eigenlijk
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Rijdt gij me ne koersfiets?the sentinel wrote:El Perro Diablo wrote:Echte mannen scheren zich met een "echt" scheermes!!!
Nooit beweerd dak een "echte" man ben hè... meer ne "flair" man eigenlijk
- the sentinel
- Mountainbiker
Post by the sentinel »
Iedere mtbker die zijn basisconditie wil opbouwen zou ne koersfiets moeten hebben... Dus ja ik rij OOK met ne koersfiets