Olie voor de gladgeschoren benen.

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Post Reply
Stenne
Mountainbiker

Olie voor de gladgeschoren benen.

Post by Stenne »

Het is nu ongeveer 2 dagen geleden dat ik mijn
benen voor het eerst geschoren heb. Staat wel mooier vind ikzelf en
is gemakkelijk.
Mijn vraag is nu: Weet iemand een soort olie waarvan de
benen ferm blinken?
Montieken
Mountainbiker

Post by Montieken »

fritvet waar al ne keer of 50 fritten zijn in gebakken, ge blinkt en alleman die achter u rijdt krijgt goesting in fritten :)
Genius
Mountainbiker

Post by Genius »

Wat betreft de vraag, van zowat alle oliën die er zijn voor gebruik voor een wetstrijd blinken wel wat. De een al wat meer als de andere, maar dat is ook afhankelijk van de hoeveelheden die je er op smeert...
Born is goed, maar er zijn er nog vele andere als bv naqi of elite ofzo... Keus genoeg :wink:
Stenne
Mountainbiker

Post by Stenne »

Toch bedankt voor u voorstel , ik ben al een heel eindje vooruitgeholpen!
Merci!
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

massage-olie heeft niks met weg-baanrenners te maken. elke renner gebruikt het meestal en het heeft wel degelijk een nuttige functie.
de glans is bijkomend.
massgae olie voorkomt ook makkelijker blessures tijdens het sporten, omdat bepaalde stoffen, diep inwerken op de spieren om de opwarming te verbeteren en vooral zo de doorbloeding te stimuleren.
pointbreak
Mountainbiker
Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race

Post by pointbreak »

Quoleum die verkopen olie op basis van wortelsap, daar blinken uw benen van en worden ze bruiner gekleurd.
Bv. Van Eyck verkoopt deze. voor +10 €
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Ik gebruik Pre active starts oil van sportsbalsem (als dat het merk tenminsten is...bij van eyck gekocht)...u benen blinken ervan gelijk zot. Nadeel is dat alle onozel ongedierte erin blijft plakken zoals zijnde : vliegskes,kevertjes,ratten,vogels,uilen,honden,konijnen,etc...
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Ikzelf gebruik de producten van Born, vroeger liet ik m'n alchipan warm-up klaarmaken bij de apotheker en ook de "vette" versie voor de koude en natte dagen. In die "vette" van Born zit nagenoeg weinig warm-up en kan je bijna altijd gebruiken.

Wel opletten als de zon schijnt, dan smeer je beter een beetje zonne-olie op je beentjes als je persé wilt dat ze blinken :-D :-D
Post Reply