30/08/2008 TT Oudenburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

kenny wrote: Na de tocht krijg je hiermee 1 euro korting aan de bbq
Das goed gezien se =D>
jodelaietie wrote:Diegene die door die brug zakt zal al veel gegeten moeten hebben. :drunk:
Tis iets voor vetetetje :lol:
barty
Mountainbiker

Post by barty »

[quote="kenny"]Lus 4: is 1,5 kilometer lang en 100% off-road. Deze lus is iets extra voor de die-hards. het is het laatste stuk off-road van de tocht.

Tja nu doe je me twijfelen of ik al dan niet Bruce Willis moet meebrengen hé...maar het klinkt wel goed.
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

kenny wrote:Even aan herinneren,
Bij de inschrijving krijg je een polsbandje,
dit dien voor 2 dingen.
1: Bewijs van inschrijving (ja, er wordt gecontroleerd)
2: na de tocht krijg je hiermee 1 euro korting aan de bbq

Het lussensysteem staat als volgt aangeduid.
27km links (of rechts)
+ 6,5km rechts (of links)

De 27kilometer is dus de basis lus. De extra lus staat telkens aangeduid met de afstand die je kunt bijdoen.

Lus 1: is 6,5km, iets van 90% off-road. Deze lus is volledig nieuw en bevat onder meer een crossparcours en een natuurgebied.

Lus2: is 12kilometer. Deze bevat de doorgang door 2 bossen (niet technisch) ongeveer 85% off-road

Lus 3: is 9 kilometer lang. Deze bevat ondermeer de nu al beruchte hobbelweide. Moet je gewoon eens gedaan hebben :wink: 85% off-road.

Lus 4: is 1,5 kilometer lang en 100% off-road. Deze lus is iets extra voor de die-hards. het is het laatste stuk off-road van de tocht.
De laatste kilometer van de tocht is jammer genoeg op de weg af te leggen. (Of is dit ideaal voor de eindsprint?)
Ik krijg de opmerking dat ik vergeten te vermelden ben dat er een gratis bewaakte fietsparking aanwezig is.
En dat onze cameraploeg ook opnieuw de hele dag zal rondlopen en proberen om iedereen te "flitsen" :wink:

En proef tijdens de aprés ook eens van ons BEL-Bier, het is een aanrader :drunk:
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

jodelaietie wrote:Joepie , 56km mtb-plezier, natuurlijk slaan we geen enkele lus over !
Ge ziet al op voorhand dat h:drunk:
Nice, normaal vertrekken Witje en ikke vanuit Brugge misschien ook Frimoetje en dit zullen voor ons terug tegen de 100 km uitkomen.

Kenny, als ik niet moeten werken zaterdag mogen we dan op onze terug
nog even over de stukken rijden richting Brugge ?

De Bbq is dat de ganse dag ? Den koffie moet je voor ons niet klaarzetten
want zo vroeg zullen we ook nie vertrekken. Moet eerst nog enkele telefoons doen voor m'n werk.
poollover
Mountainbiker

Post by poollover »

@ rockrider70

ga dat nog door om 08 uur aan de bushalte .
door omstandigheden sta ik er alleen voor zat :evil:
Chiemel
Mountainbiker
Location: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Post by Chiemel »

Ik zal zeker ook van de partij zijn!!
Maar gezien t feit dat mijn madam moet werken in de voormiddag (en ik dus met den oppas zit), ga ik pas in de namiddag rijden.
Ik ga ook met de fiets naar Oudenburg komen, dus der zullen ook een 80-tal kilometerkes zijn afgelegd wanneer ik terug thuiskom. :-D

@ BBQ: als jullie later vertrekken, is da dan in de namiddag of nog in de voormiddag?
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Barbeque wrote:
jodelaietie wrote:Joepie , 56km mtb-plezier, natuurlijk slaan we geen enkele lus over !
Ge ziet al op voorhand dat h:drunk:
Nice, normaal vertrekken Witje en ikke vanuit Brugge misschien ook Frimoetje en dit zullen voor ons terug tegen de 100 km uitkomen.

Kenny, als ik niet moeten werken zaterdag mogen we dan op onze terug
nog even over de stukken rijden richting Brugge ?
Hangt af van het uur hé

De Bbq is dat de ganse dag ? Den koffie moet je voor ons niet klaarzetten
want zo vroeg zullen we ook nie vertrekken. Moet eerst nog enkele telefoons doen voor m'n werk.
De bbq wordt om 9u30 in gang gestoken en blijft aan tot er geen volk of geen eten meer is. De gratis koffie is tot 10u30 dus als je daarvoor komt staat die er nog. De gratis croissant is voor de 1ste 100 deelnemers.
marge
Mountainbiker

Post by marge »

Normaliter kom ik ook zaterdagmorgen af met de fiets van thuis voor de koffie en croissants. Euh, ik bedoel de 56 km. #-o
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Chiemel wrote:I

@ BBQ: als jullie later vertrekken, is da dan in de namiddag of nog in de voormiddag?
Hey Michiel, awel we vermoeden dat dit rond 12 uur zal draaien.

Zou da passen anders moet je me maar een mailke of pm sturen.

Kenny, bedankt voor de info.
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Na de vele hoogtemeters in Houffa, zak ik normaal gezien zaterdag af naar Oudenburg voor deze mooie TT.
Post Reply