Houffamarathon 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

MoozeMeiske wrote:
Herder Steven wrote:Ik ook en het valt nog mee. Oordeel zelf en geef n° 10399 in... :lol:
Alweer zonder uw Herderstenue'ken? [-X
Ge biked graag undercover hé ...
:oops:
Mijn eerste set truitjes zijn gewoon te groot en hangen te los. Binnen een paar weken komt de tweede lading eraan en vanaf dan zal het 'Steven in 't groen' zijn... :wink:

Btw, ons groen valt echt neig op...niet handig als je er op je kousevoeten van onder wil muizen... :P
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Thomas_trekracing wrote:
Trotsebelg wrote:
Thomas_trekracing wrote: het gaat idd nog :-D alleen wel klote da je ze zo nie kan krijgen of zou dit wel gaan...?
Dat gaat, maar dan blijft het kwaliteit dat je ze nu ziet ^^.
Maar vindt dit niet zoveel geld als de foto's enorm meevallen. Deze vindt ik niet zo geslaagd. Maar die van Malmedy heb k gekocht.
dus je kan ze groter krijgen? voor niks? :-D
nie rechter muisknop opslaan als he :lol:
Ni groter. Zelfde formaat. Een of ander programma. Maar hou me daar ni echt mee bezig ;-). A ge ze goe vindt. Tis ni echt superveel geld zene :p
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

van mij zijn er 6 fotokes(5147) :lol: :lol: :lol:
rocki
Mountainbiker

Post by rocki »

ist om ter meest? :-)

11 foto's :-D

12178
Bahamontes Wacky racer
Mountainbiker

Post by Bahamontes Wacky racer »

Verslagske van de wacky's op www.wackyracers.be.
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

Ondanks alle positief bedoelde kritiek van iedereen zou ik de organisatie en zeker al de vrijwilligers willen bedanken voor nen fantastische houffamarathon!

Bij de weg, heeft iedereen al gestort? http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... 532#733532 8-[ Het gaat er om spannen!
koenvools
Mountainbiker

Post by koenvools »

Wij waren met een groepke van 5 Derma Trucks Volvo die ons aan de 75 km gewaagd hebben met als doel uitrijden. We hebben ons onderweg te pletter geamuseerd (figuurlijk dan).
Ik begrijp de kritiek niet op de bevoorradingen, de pijltjes, en het feit dat op het einde nog een stukje van het wereldbekerparcours moest gedaan worden. Iedereen is moe tijdens die laatste kilometers, en dan moet elke biker maar het verstand hebben om eventueel af te stappen bij die gevaarlijke afdalingen ... dat is echt geen schande hoor... En als je dan echt het risico wil nemen om met een vermoeid lichaam nog zoveel risico's te nemen, tja... Maar dan achteraf wel klagen dat het veel te gevaarlijk was. Tis wel mountainbike hé, geen fietszoektocht of sneukelroute of zo...
Douches en afspuitstand konden inderdaad beter, de organisatie zal wel uit hun fouten leren en dit volgend jaar proberen beter te doen.

Kortom, volgend jaar zijn we er terug bij, hopelijk voor de 100 km, hopelijk in iets drogere omstandigheden. Hoewel, zo'n nat parcours heeft ook wel zijn charmes, en we hebben enkele keren ferm met elkaar kunnen lachen na een zoveelste uitschuiver...

Ik ben 13 keer geflitst, hoewel ik eigenlijk niet zo rap ging hoor :oops: Kwas nummer 7560
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Herder Steven wrote:
Knurrebikers lady wrote:Count me in for 2009 !!!
Volgend jaar gaan we ne keer een serieuze trein opzetten he...maar eerst nog een paar maanden afbeulen deze winter, maar euh, voorlopig zwijgen tegen de anderen he... :-$
Mijn foto's 10351 (waarvan bewijs met Steven in de achtervolging) :lol: .
Dacht dat hij mij uit de wind zou zetten voor mijn top 5 plaats #-o ,
doch ligt niet aan hem dak maar 8e lady ben :wink:

Training voor 2009 kan beginnen :bounce: :bounce: :bounce:
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Es wurden keine Bilder dieser Startnummer gefunden. Überprüfe die Richtigkeit der Startnummer oder schaue unter einer der anderen Kategorien nach deinen Bildern nach.

Vorig jaar had ge ten minste nen foto als ge na 60 km noodgedwongen moet opgeven :evil:
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

rocki wrote:ist om ter meest? :-)

11 foto's :-D

12178
10 foto's :lol: :lol:

12234

Rocki op 1
Stijnie op 2
en wie pakt het brons?? :lol:
Post Reply