Houffamarathon 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Thomass
Mountainbiker

Post by Thomass »

weet er iemand toevallig wanneer de fotos binnenkomen?

greetz
Thomass
Mountainbiker

Post by Thomass »

fotos zijn online :-D alleen wel klote da het van die klein dinger zijn dei ge moet kopen ook nog :-?
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Tip: geef op http://www.sportograf.de onder de rubriek Houffa 2008 je startnummer en emailadres in en je wordt op de hoogte gebracht wanneer je pics online staan!!!

Ben ook benieuwd. Graalek chique zal ik er rond die moment niet meer uitgezien hebben... :lol:
Thomass
Mountainbiker

Post by Thomass »

Herder Steven wrote:Tip: geef op http://www.sportograf.de onder de rubriek Houffa 2008 je startnummer en emailadres in en je wordt op de hoogte gebracht wanneer je pics online staan!!!

Ben ook benieuwd. Graalek chique zal ik er rond die moment niet meer uitgezien hebben... :lol:
heb ik gisteren gedaan , kreeg net een mail binnen :wink:
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Ik ook en het valt nog mee. Oordeel zelf en geef n° 10399 in... :lol:
Thomass
Mountainbiker

Post by Thomass »

Herder Steven wrote:Ik ook en het valt nog mee. Oordeel zelf en geef n° 10399 in... :lol:
het gaat idd nog :-D alleen wel klote da je ze zo nie kan krijgen of zou dit wel gaan...?
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

Herder Steven wrote:Ik ook en het valt nog mee. Oordeel zelf en geef n° 10399 in... :lol:
Alweer zonder uw Herderstenue'ken? [-X
Ge biked graag undercover hé ...
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Thomas_trekracing wrote:
het gaat idd nog :-D alleen wel klote da je ze zo nie kan krijgen of zou dit wel gaan...?
Dat gaat, maar dan blijft het kwaliteit dat je ze nu ziet ^^.
Maar vindt dit niet zoveel geld als de foto's enorm meevallen. Deze vindt ik niet zo geslaagd. Maar die van Malmedy heb k gekocht.
mathieu
Mountainbiker
Location: train fiets scott scale 70 wedstrijdfiets scott scal 30

Post by mathieu »

das wel dom er staan ma 2 foto's op van mij nummer 5040
Thomass
Mountainbiker

Post by Thomass »

Trotsebelg wrote:
Thomas_trekracing wrote:
Dat gaat, maar dan blijft het kwaliteit dat je ze nu ziet ^^.
Maar vindt dit niet zoveel geld als de foto's enorm meevallen. Deze vindt ik niet zo geslaagd. Maar die van Malmedy heb k gekocht.
dus je kan ze groter krijgen? voor niks? :-D
nie rechter muisknop opslaan als he :lol:
Post Reply