Houffamarathon 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Tip: geef op http://www.sportograf.de onder de rubriek Houffa 2008 je startnummer en emailadres in en je wordt op de hoogte gebracht wanneer je pics online staan!!!
Ben ook benieuwd. Graalek chique zal ik er rond die moment niet meer uitgezien hebben...
Ben ook benieuwd. Graalek chique zal ik er rond die moment niet meer uitgezien hebben...
heb ik gisteren gedaan , kreeg net een mail binnenHerder Steven wrote:Tip: geef op http://www.sportograf.de onder de rubriek Houffa 2008 je startnummer en emailadres in en je wordt op de hoogte gebracht wanneer je pics online staan!!!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
Post by MoozeMeiske »
Alweer zonder uw Herderstenue'ken?Herder Steven wrote:Ik ook en het valt nog mee. Oordeel zelf en geef n° 10399 in...
Ge biked graag undercover hé ...
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Dat gaat, maar dan blijft het kwaliteit dat je ze nu ziet ^^.Thomas_trekracing wrote:het gaat idd nogHerder Steven wrote:Ik ook en het valt nog mee. Oordeel zelf en geef n° 10399 in...alleen wel klote da je ze zo nie kan krijgen of zou dit wel gaan...?
Maar vindt dit niet zoveel geld als de foto's enorm meevallen. Deze vindt ik niet zo geslaagd. Maar die van Malmedy heb k gekocht.
dus je kan ze groter krijgen? voor niks?Trotsebelg wrote:Dat gaat, maar dan blijft het kwaliteit dat je ze nu ziet ^^.Thomas_trekracing wrote:het gaat idd nogHerder Steven wrote:Ik ook en het valt nog mee. Oordeel zelf en geef n° 10399 in...alleen wel klote da je ze zo nie kan krijgen of zou dit wel gaan...?
Maar vindt dit niet zoveel geld als de foto's enorm meevallen. Deze vindt ik niet zo geslaagd. Maar die van Malmedy heb k gekocht.
nie rechter muisknop opslaan als he