31/08/2008 Putte - Grasheide

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
flex
Mountainbiker

Post by flex »

Ge zult niet erg vuil worden vermits het overwegend over verharde wegen gaat. 'ben zelf van de streek, misschien daarom vind ik deze TT qua parcours en interesse ontgoochelend. 'k heb hem zelf 2 jaar geleden gereden. Ik ga ergens anders rijden.
pm
Mountainbiker

Post by pm »

Er zal gelegenheid zijn om zich te wassen en voor de bike wordt ook het nodige voorzien.
pm
Mountainbiker

Post by pm »

Er zal gelegenheid zijn om zich te wassen en voor de bike wordt ook het nodige voorzien.
Te Voet
Mountainbiker

Post by Te Voet »

flex wrote:Ge zult niet erg vuil worden vermits het overwegend over verharde wegen gaat. 'ben zelf van de streek, misschien daarom vind ik deze TT qua parcours en interesse ontgoochelend. 'k heb hem zelf 2 jaar geleden gereden. Ik ga ergens anders rijden.
Geniet er van en hopenlijk vind je daar wel je uitdaging.

Ik ben zelf van de streek en vind het leuk om zo nieuwe wegjes te vinden om mijn trainingsparcours uit te breiden.
Hopenlijk hebben ze hun best gedaan [-o<

Btw waar kan je in bonheiden aanpikken op de route...
Uiteraard om netjes te betalen aan de start
Wicked_Uncle_Ernie
Mountainbiker

Post by Wicked_Uncle_Ernie »

Daarstraks in het centrum van Bonheiden heb ik een gele Mavic-pijl zien hangen. Misschien dat je daar kan aanpikken. :roll:

Maar het lijkt me vroeg om woensdagmiddag al alles af te pijlen.
Dus kan evengoed van iets anders zijn.
Wie weet waar je uitkomt :-D :-D :-D
Te Voet
Mountainbiker

Post by Te Voet »

Wicked_Uncle_Ernie wrote:Daarstraks in het centrum van Bonheiden heb ik een gele Mavic-pijl zien hangen. Misschien dat je daar kan aanpikken. :roll:

Maar het lijkt me vroeg om woensdagmiddag al alles af te pijlen.
Dus kan evengoed van iets anders zijn.
Wie weet waar je uitkomt :-D :-D :-D

Das nog van de tt van katelijne #-o
dus das een beetje fout [-X
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

waar is de start en tegen welk uur is da (van welk uur tot welk uur?) ??
hoeveel ga da koste?

ben zelf beginnend mountainbiker en heb de blauwe lijn van de mtb-route van haacht, (+ 10 km voor to daar te rake en trg thuis) al een paar keer gerede op een tijd van 1u en 40 min ong. aan een gemiddelde van 17km/u
is mijn niveau "goed" genoeg om hier aan mee te doen is is dit een veel langere/zwaarder parcour??

toch al bedankt
greetz
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker

Post by Ivanhoe el biker loco »

waar is de start en tegen welk uur is da (van welk uur tot welk uur?) ??
hoeveel ga da koste?

ben zelf beginnend mountainbiker en heb de blauwe lijn van de mtb-route van haacht, (+ 10 km voor to daar te rake en trg thuis) al een paar keer gerede op een tijd van 1u en 40 min ong. aan een gemiddelde van 17km/u
is mijn niveau "goed" genoeg om hier aan mee te doen is is dit een veel langere/zwaarder parcour??

Uw niveau is goed voor een beginnende mountainbiker. Ik zou tot daar komen. Het gaat een redelijk vlakke rit worden dus ideaal om te trainen!
Ivo L
Mountainbiker

Post by Ivo L »

frederikc wrote:waar is de start en tegen welk uur is da (van welk uur tot welk uur?) ??
hoeveel ga da koste?

toch al bedankt
greetz
Als je Haacht al een paar keer hebt gedaan zal dit geen probleem zijn.

Probeer ergens in Rijmenam aan te pikken, volg het parcours tot aan de inschrijving, schrijf je in en rijd verder tot je terug thuis bent. Ideaal om voor de eerste maal van TT te proeven. Hou er wle rekening mee dat je pas aan de Hansbrug in Haacht bevoorrrading zal krijgen, dus neem zelf iets mee om te eten/drinken.

Start zal ergens tussen 8 en 10 u zijn, dus probeer toch vroeg genoeg in Rijmenam te vertrekken zodat je rond 10 u in Putte bent.
Ongeveer 3.5 euro inschrijving.
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

ook iemand enig idee wat de afstand/afstanden zijn??
kwesti om ni ineens een te grote afstand af te legge die ik nog niet gewoon ben #-o :P

wat is eigenlijk de officiele startplaats?
Post Reply