Maar dan betaal je wel evenveel en heb je niet zo'n race machien als den deze.Headshot wrote:ja, TREKMondeoracing wrote:Deze fiets is meer dan zijn geld waard, 'k rij bijna 10 jaar met scott van alu, scandium tot nu carbon. Garantie, service alles op en top bij Scott. Kan je mij een merk vertellen waar ik meer waar voor mijn geld krijg?King Kurt wrote:Prachtige fiets maar vind de prijzen bij Scott, e.a., er volledig over! Sommigen vinden een 'Rolls Roys' mega maar of hij z'n geld waard is ?
Nu, zéér mooie fiets...
Scott Scale 20 2009 Custom TE KOOP
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Mondeoracing
- Mountainbiker
Post by Mondeoracing »
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
idd, bij deze merken betaal je er ook voorMondeoracing wrote:Maar dan betaal je wel evenveel en heb je niet zo'n race machien als den deze.Headshot wrote:ja, TREKMondeoracing wrote: Deze fiets is meer dan zijn geld waard, 'k rij bijna 10 jaar met scott van alu, scandium tot nu carbon. Garantie, service alles op en top bij Scott. Kan je mij een merk vertellen waar ik meer waar voor mijn geld krijg?
kwa racemachien kan ik niet vergelijken, heb nooit op een scale gereden, enkel ervaring met de 8900 alu van Trek
- Mondeoracing
- Mountainbiker
Post by Mondeoracing »
Omdat ik de Scale 20 gewoon goed vind, en omdat ik vind dat als je elk jaar een nieuwe koopt je het goedkoopste rijd.Hubertje wrote:waarom houd je dan niet gewoon die eerste, als je toch niks nieuws probeert?Mijne 5de Scale 20 op rij
- Guido Beeck
- Mountainbiker
Post by Guido Beeck »
Detecteer ik daar een contradictio in terminis?
Enfin, 'k vind het gewoon wat triestig dat Scott de moeite niet doet om één van zijn toppers te blijven heruitvinden. Way to stay on top of the game... Da's uw schuld niet, natuurlijk. Ge zijt alleen een beetje het slachtoffer van hun -ijzersterke- marketing.
Komt er nu een Team-edition of heb ik mij mislezen?
Enfin, 'k vind het gewoon wat triestig dat Scott de moeite niet doet om één van zijn toppers te blijven heruitvinden. Way to stay on top of the game... Da's uw schuld niet, natuurlijk. Ge zijt alleen een beetje het slachtoffer van hun -ijzersterke- marketing.
- Mondeoracing
- Mountainbiker
Post by Mondeoracing »
yep als ik dit frame verkocht krijg.Guido Beeck wrote:Detecteer ik daar een contradictio in terminis?