Deze fiets is meer dan zijn geld waard, 'k rij bijna 10 jaar met scott van alu, scandium tot nu carbon. Garantie, service alles op en top bij Scott. Kan je mij een merk vertellen waar ik meer waar voor mijn geld krijg?King Kurt wrote:Prachtige fiets maar vind de prijzen bij Scott, e.a., er volledig over! Sommigen vinden een 'Rolls Roys' mega maar of hij z'n geld waard is ?
Nu, zéér mooie fiets...
Scott Scale 20 2009 Custom TE KOOP
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Mondeoracing
- Mountainbiker
Post by Mondeoracing »
- Mondeoracing
- Mountainbiker
Post by Mondeoracing »
Dacht toch ook dat mijn bike redelijk custom is, alleen de voorderailleur, crankset, vork en frame zijn nog origineel.ielaaj wrote:XTR wielen shifters, remmen, achterderra,balphydus wrote:Custom?
Rithchey banden en wcs spul
Dus Custom aangepast naar z'n voorkeuren hé
- Guido Beeck
- Mountainbiker
Post by Guido Beeck »
Afhankelijk van wat je verstaat onder "custom".
In mijn ogen is'ie dat pas als hij op jouw maat gemaakt is, dus tenzij je heel handig geweest bent met een stel koolstofvezels, valt deze bike daar niet onder.
Anders is élke bike custom, gezien elke bike wel een eigen onderdeel heeft.
Soit, my 2 cents. Neemt niet weg dat die scale wellicht knalt als maar kan.
Veel plezier ermee
In mijn ogen is'ie dat pas als hij op jouw maat gemaakt is, dus tenzij je heel handig geweest bent met een stel koolstofvezels, valt deze bike daar niet onder.
Anders is élke bike custom, gezien elke bike wel een eigen onderdeel heeft.
Soit, my 2 cents. Neemt niet weg dat die scale wellicht knalt als maar kan.
Veel plezier ermee
de achterderie is naar mijn weten ook origineelMondeoracing wrote:Dacht toch ook dat mijn bike redelijk custom is, alleen de voorderailleur, crankset, vork en frame zijn nog origineel.ielaaj wrote:XTR wielen shifters, remmen, achterderra,balphydus wrote:Custom?
Dus Custom aangepast naar z'n voorkeuren hé
vet crossmachien!
- Mondeoracing
- Mountainbiker
Post by Mondeoracing »
yup die is ook nog origineelonasty wrote:de achterderie is naar mijn weten ook origineelMondeoracing wrote:Dacht toch ook dat mijn bike redelijk custom is, alleen de voorderailleur, crankset, vork en frame zijn nog origineel.ielaaj wrote: XTR wielen shifters, remmen, achterderra,
Dus Custom aangepast naar z'n voorkeuren hé![]()
vet crossmachien!
- Tabula Rasa
- Mountainbiker
Post by Tabula Rasa »
Mondeoracing,
Wat telt is rijgedrag, rendement enz. Je ziet zo dat Scott nog steeds garant staat voor een efficiënte machien. Ik vind dit een prachtige aankoop. Gefeliciteerd!
TR
Wat telt is rijgedrag, rendement enz. Je ziet zo dat Scott nog steeds garant staat voor een efficiënte machien. Ik vind dit een prachtige aankoop. Gefeliciteerd!
TR
- Mondeoracing
- Mountainbiker
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
ja, TREKMondeoracing wrote:Deze fiets is meer dan zijn geld waard, 'k rij bijna 10 jaar met scott van alu, scandium tot nu carbon. Garantie, service alles op en top bij Scott. Kan je mij een merk vertellen waar ik meer waar voor mijn geld krijg?King Kurt wrote:Prachtige fiets maar vind de prijzen bij Scott, e.a., er volledig over! Sommigen vinden een 'Rolls Roys' mega maar of hij z'n geld waard is ?
Nu, zéér mooie fiets...