Kluisbergen - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Top Gear
Mountainbiker

Post by Top Gear »

polletje wrote:deze morgen kluisbergen gedaan. goe wat wind en alles perfekt gevonde. rij wel met gps maar heb ook alle pijltjes gevonden denk ik. tparkour lag er wat vettig bij maar best leuk.

op camping panorama onze fietsen gewassen aan het kraantje met tuinslang ( vragen an de cafébaas ) en dan afgesloten met ename's van tvat.

hier zien ze me zeker terug
Ge stond per toeval toch niet geparkeerd recht over de camping op dienen berm ? Ik heb deze morgen ook Kluisbergen gedaan, alleen, mijnen bikepartner is er dus niet door gekomen... :roll:

Leuk parkoer me in't begin direct ne fameuze klim. Lekker modderig, maar goed geamusseerd. En inderdaad, soms was de wind fameus lastig...
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

Top Gear wrote:
polletje wrote:deze morgen kluisbergen gedaan. goe wat wind en alles perfekt gevonde. rij wel met gps maar heb ook alle pijltjes gevonden denk ik. tparkour lag er wat vettig bij maar best leuk.

op camping panorama onze fietsen gewassen aan het kraantje met tuinslang ( vragen an de cafébaas ) en dan afgesloten met ename's van tvat.

Ge stond per toeval toch niet geparkeerd recht over de camping op dienen berm ? Ik heb deze morgen ook Kluisbergen gedaan, alleen, mijnen bikepartner is er dus niet door gekomen... :roll:

Leuk parkoer me in't begin direct ne fameuze klim. Lekker modderig, maar goed geamusseerd. En inderdaad, soms was de wind fameus lastig...
Inderdaad. Ik had je aangeboden mee te rijden maar je ging nog effe wachten op je schoonvader. Volgende keer misschien dan samen rijden :-)
Top Gear
Mountainbiker

Post by Top Gear »

polletje wrote:
Top Gear wrote:

Inderdaad. Ik had je aangeboden mee te rijden maar je ging nog effe wachten op je schoonvader. Volgende keer misschien dan samen rijden :-)
Hij heeft uiteindelijk ook de volledige route gereden, maar is op een ander punt begonnen. Ergens aan de expressweg op de blauwe route Hij had daar een bordje gezien... Hoe hij daar terecht is gekomen blijft mij een raadsel #-o :-D
Larwing&
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF-SLX , Olympia CSL-X2 ,Qube Reaction E Cr 2010

Post by Larwing& »

heb deze vanweek end ook volledig gereden.Alles lag er goed bij,behalve laatste deel van de rode route (aan den hotond) da landwegske naar beneden naar kluisbergen toe) ligt er kapot gereden bij ..
Btw,welke tocht passeert hier in de buurt komde week end ?Overal oranje bloso pijlkes zien hangen in kluisbergen,amougies,russeignies..?
iemand info hierover?
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

deze morgen nog eens gaan rijden. Zalig gewoon, héééééééél rustig,
blosos een beetje volgens eigen patroon gereden en hier en daar
een stukje bijgedaan. Weet er iemand soms hoelang de gele route
eigenlijk is die de waalse kant aandoet? Merci :wink:
Meulentje
Mountainbiker

Post by Meulentje »

IK heb de gele route al gereden. Deze is ongeveer 20 km lang. Ik vind wel dat de Blosoroutes beter zijn. Er zitten wel schone stukken in, maar die kan je eigenlijk ook nemen als je de groene route neemt van het Blosoparcours.
yoeri
Mountainbiker

Post by yoeri »

Meulentje wrote:IK heb de gele route al gereden. Deze is ongeveer 20 km lang. Ik vind wel dat de Blosoroutes beter zijn. Er zitten wel schone stukken in, maar die kan je eigenlijk ook nemen als je de groene route neemt van het Blosoparcours.
Ik ben eigenlijk eens benieuwd naar deze gele route. Ik heb deze route nog nooit gereden. Ik heb wel al enkele toertochten aan de waalse kant van de kluisberg gereden.
Is deze gele route te vergelijken met de vlaamse bloso route? Waar start deze gele route? Is deze gele route ergens terug te vinden op het net?
Chriske
Mountainbiker

Post by Chriske »

yoeri wrote:
Meulentje wrote:IK heb de gele route al gereden. Deze is ongeveer 20 km lang. Ik vind wel dat de Blosoroutes beter zijn. Er zitten wel schone stukken in, maar die kan je eigenlijk ook nemen als je de groene route neemt van het Blosoparcours.
Ik ben eigenlijk eens benieuwd naar deze gele route. Ik heb deze route nog nooit gereden. Ik heb wel al enkele toertochten aan de waalse kant van de kluisberg gereden.
Is deze gele route te vergelijken met de vlaamse bloso route? Waar start deze gele route? Is deze gele route ergens terug te vinden op het net?
Voila:

http://www.natuurtrektocht.be/NL/randon ... 0079&d=vtt
yoeri
Mountainbiker

Post by yoeri »

Ziet er inderdaad wel veelbelovend uit, ik zal deze in de komende week eens rijden. Dank u voor de enorm snelle reactie!
Chriske
Mountainbiker

Post by Chriske »

yoeri wrote:Ziet er inderdaad wel veelbelovend uit, ik zal deze in de komende week eens rijden. Dank u voor de enorm snelle reactie!
Geen dank, laat ons eens weten wat je ervan vond, bepijling nog in orde,...

Have fun!
Post Reply