Wielerspeciaalzaak Van Eyck Sport

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Yeco
Mountainbiker

Post by Yeco »

Onlangs ontdekte dat er ook in Aalter een winkel is Van eyck en dat zou dan de zus zijn. Het gaat wel onder de naam fashion for cycling en verkopen enkel kledij en accessoires, wielen, banden maar geen volledige fietsen. Zijn ook wel vree goedkoop en er zou in Geraardsbergen binnenkort ook een filiaal openen. =D>
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

van eyck te geel heeft nogal een ruim gamma in mtb. beginnend van een 600e tot........... oa merida, bianchi, bmc, thompson, look, en nog enkele merken...

Corratec heeft ook degelijke mtb's in hun gamma vanaf 600e

voor locale dealers, zie op www.corratec.com
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Yeco wrote:Onlangs ontdekte dat er ook in Aalter een winkel is Van eyck en dat zou dan de zus zijn. Het gaat wel onder de naam fashion for cycling en verkopen enkel kledij en accessoires, wielen, banden maar geen volledige fietsen. Zijn ook wel vree goedkoop en er zou in Geraardsbergen binnenkort ook een filiaal openen. =D>
Fashion 4 Cycling heeft niets met Van Eyck te maken. Er staat wel bij powerd by Van Eyck maar das al. Wat de prijzen betreft en hun nieuw filiaal heb je gelijk.
DERAILLEURKE
Mountainbiker

Post by DERAILLEURKE »

kenny wrote:... hun nieuw filiaal heb je gelijk.
Ik heb een bord zien hangen in een gebouw juist tegenover de ingang van de gavers.
D2E
Mountainbiker

Post by D2E »

kenny wrote:
Yeco wrote:Onlangs ontdekte dat er ook in Aalter een winkel is Van eyck en dat zou dan de zus zijn. Het gaat wel onder de naam fashion for cycling en verkopen enkel kledij en accessoires, wielen, banden maar geen volledige fietsen. Zijn ook wel vree goedkoop en er zou in Geraardsbergen binnenkort ook een filiaal openen. =D>
Fashion 4 Cycling heeft niets met Van Eyck te maken. Er staat wel bij powerd by Van Eyck maar das al. Wat de prijzen betreft en hun nieuw filiaal heb je gelijk.
Nee ze hebben niks met mekaar te maken maar tis wel allemaal familie en ze verkopen allemaal aan dumpprijzen dus denk dat ze toch via dezelfde invoerder aankopen ze :-D

Van Eyck Sport
Bikegear
Fashionforcycling
Slider73
Mountainbiker

Post by Slider73 »

Deze middag even bij Van Eyck te Aalst binnengesprongen voor een setje XTR pedalen en MTB schoeisel ...

Was jammer genoeg een kale reis :evil: :

De XTR pedalen waren niet meer op stock en kwamen 'misschien' weer binnen op donderdag ...
Wel leuk hé, een promotie doen om de mensen te lokken maar wel geen stock hebben.

Qua MTB schoenen was ik op zoek naar een Shimano SH-M075 of SH-M122B ... doch ook hier weer geen stock in mijn maat. Wanneer ze dan wel terug gingen binnenkomen kon niemand mij zeggen.

Not amused :( :( :(
Kr1stof
Mountainbiker

Post by Kr1stof »

Ze hebben ne nieuwe site :-)
D2E
Mountainbiker

Post by D2E »

Slider73 wrote:Deze middag even bij Van Eyck te Aalst binnengesprongen voor een setje XTR pedalen en MTB schoeisel ...

Was jammer genoeg een kale reis :evil: :

De XTR pedalen waren niet meer op stock en kwamen 'misschien' weer binnen op donderdag ...
Wel leuk hé, een promotie doen om de mensen te lokken maar wel geen stock hebben.

Qua MTB schoenen was ik op zoek naar een Shimano SH-M075 of SH-M122B ... doch ook hier weer geen stock in mijn maat. Wanneer ze dan wel terug gingen binnenkomen kon niemand mij zeggen.

Not amused :( :( :(
idd het trekt daar op niet veel qua stock momenteel...
Geen enkele RS vork binnen en wanneer weet ook niemand :-?
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Weet iemand hoe het zit met de SID in Geel qua voorraad of besteltermijn?
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

Kr1stof wrote:Ze hebben ne nieuwe site :-)
En een vernieuwde winkel, zelfde opp maar nieuwe look het eerste deel vd winkel maakt een grotere indruk, maar ik vind dat sinds mijn laatste bezoek er heel wat minder kleding te vinden is.
Post Reply