30/08/2008 TT Oudenburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

het piekt en het wringt langs alle kanten maar ik denk niet dat ik zaterdag langs zal kunnen komen. Zaterdag verwacht ik nen aannemer en ik moet thuis zijn. De fiets staat te blinken ... den biker ook, nu nog tijd "vinden" en het komt in orde. Vorig jaar een schitterende tocht gereden.
Succes ginder ('t zal er eigenlijk niet aan mankeren).

greetz

jocca
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Het zal weer wat geven zeker.

Aan elke biker met gezond verstand,
Vertrek voor 8u of na 9u!!!!!!!
Een bende ongeregelden onder de naam "forumbikers" zullen het parcour onveilig maken.
Van jong geweld tot ouwe zakken,
Allemaal even 'Locco'

jocca wrote: De fiets staat te blinken ...
Ik had meer verwacht dat er ondertussen een laag stof op uwe velo zou liggen :lol:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

slijkcrosserke wrote:Het zal weer wat geven zeker.

Aan elke biker met gezond verstand,
Vertrek voor 8u of na 9u!!!!!!!
Een bende ongeregelden onder de naam "forumbikers" zullen het parcour onveilig maken.
Van jong geweld tot ouwe zakken,
Allemaal even 'Locco'

jocca wrote: De fiets staat te blinken ...
Ik had meer verwacht dat er ondertussen een laag stof op uwe velo zou liggen :lol:
Euh, voor acht uur gaat niet hé :wink:
achja, tegen dat jullie op't gemakske een taske koffie gedronken hebben zijn de eersten alweer aangekomen :lol:

@Jocca: spijtig maar begrijpelijk. Zorg maar dat die werken snel gedaan zijn.
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

eila ...
3 weken geleden hier achter de deur nog eens een tochtje gereden van een goei 50 km en gisteren nog eens gepoetst.
Tgeraakt tijd dat de vloer boven er komt en de kamers en zolders geïsoleerd zijn...
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

@ Jocca:
We kunnen misschien beter eens afspreken, kmoe ook nog de volledige zolder isoleren #-o
Ik pak het wel een stuk slimmer aan dan jij,
In de voormiddag biken, tegen 12u thuis, stutje eten, tegen 12u30 al aan het metselen :wink:
Vrouwke content, ikke zaterdag avond een goed fleske wijn mogen kiezen :drunk:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

kenny wrote: Euh, voor acht uur gaat niet hé :wink:
achja, tegen dat jullie op't gemakske een taske koffie gedronken hebben zijn de eersten alweer aangekomen :lol:
De "groendienst" van Oostrozebeke zal er zeker zijn tegen 8u.Iets vroeger zelfs.Eerst nog de jaarlijkse verplichtingen (affichske hangen,plakkaatje zetten,een goe taske verse koffie en natuurlijk bijhorend croissantske (voor de eerste 100,denk ik),.......)
en vanf 8u zal het "stuv'n".

Nee,niet dat ik er als een speer zal vandoor gaan,maar ze geven deze week prachtig "zomer" weer uit,dus zaterdag zal het goed droog liggen. :bounce: :bounce:
thijsdeschepper
Mountainbiker

Post by thijsdeschepper »

Dit zal dan mijnen eersten TT worden. foto's zien er in elk geval veelbelovend uit :)
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Na mijn vorige 'escapde' met de forumnummers is mijn rechterarm aan het ontzwellen. :-? Probeer er dus toch tegen acht uur te zijn. Vlammen zal wel niet, doch een parcours dat je met een tandem kan doen, moet ook met 1 arm kunnen... :-D :lol: :wink:
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

Ik denk van ook af te komen.....lijkt me een aantrekkelijke tocht met enkele technische stroken.
Of ben ik verkeerd?

Zitten er ook zandstroken verwerkt in deze tocht?
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

pearl jam wrote:Ik denk van ook af te komen Dat moet ge zeker doen :bounce: :bounce:

.....lijkt me een aantrekkelijke tocht Ge moogt gerust zijn!!!! =P~ =P~

met enkele technische stroken.Zeker en vast en speciaal voor deze tt aangelegd!!!! :bounce: :bounce:

Of ben ik verkeerd? Nee,zulle [-X [-X

Zitten er ook zandstroken verwerkt in deze tocht? Ja,aan die aannemer,denk ik,maar strand zit er niet in,zulle. :-D :-D
Er zaten vorig jaar maar liefst in de twintig privéstukken in deze tt.
Zegt voor mij al genoeg
Post Reply