"[ ook de 90 euro aan de onbeschofte en betweterige Wouter Cleppe die het nodig vond om met pasta te komen gooien tijdens de ceremonie protocollaire. Vraag is wie hier dan correct heeft gehandeld en de Houffamarathon als zakkenvullerij beschouwt"[/quote]
Ik weet dat ik maar 50 euro gekregen heb... Kunnen jullie effe de overige 40 euro doorstorten??? Alvast bedankt, het zal voor een goed doel gebruikt worden!!
En tot zover het bewijs dat mijn advies in dovemans viel..
Ivm de kopgroep die nooit meer werd teruggezien: inderdaad een kleine 20 man is op goed geluk verder gaan proberen en die hebben blijkbaar weer aansluiting gevonden met het parcours... (na een paar afsluitingen)
Ik was een van de twijfelaars die 2 a 3keer heen en weer gereden hebben om dan achteraan weer aan te sluiten voor een mooie inhaalrace..
Het duurde tot km 85 vooraleer ik bij nr 18 kon komen.. Dan verder opgeklommen naar 9.... Was eens iets anders... Aangezien het amusement voor mij op de 1e plaats staat, doet het resultaat er niet zo toe, maar de frustratie achteraf was er te veel aan..
See you elsewhere