Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Ja watte datte !!

Gisteren Sniperkitten ontmoet, we hebben samengereden tot aan de splitsing van 50-75 en dat is zeer goed meegevallen. Moeten we zeker meer doen !

Ik was aangenaam verrast van de kwaliteit van organisatie en van het parcours, toch wel verschillende nieuwe wegjes leren kennen ... De organisatie heeft super werk geleverd CHAPEAU =D>

Verder veel minder leuk nieuws : na de laatste bevoorrading heb ik pech gekend met m'n voorvork. Met nog 5km te gaan op een strook onverhard vond ik dat m'n voorvork "raar" reageerde, bij het afremmen merkte ik snel dat m'n voorvork zonder lucht zat ... oorzaak ??

Met nog minder dan een week te gaan voor de Houffamarathon hoop ik dat dit alsnog herstelt kan worden :evil: :cry:

Dit is de 2 de keer dat er iets mis is met m'n Lefty voorvork, wetende dat ik Cannondale met lefty gekozen heb vanwege hun degelijkheid #-o

De ontgoocheling was zo groot dat ik m'n favoriet onderdeel van een TT links liet liggen : geen Après-bike voor de Jakke gisteren ... ondanks dat Tom voorstelde een fles achouffe te kraken :wink: ...
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Yooo de mannen, ik vind dat het hier maar stillekes is zo enkele dagen voor DE RIT van het jaar....begint de stress stilaan op te komen mss ??

Het ziet er zo naar uit dat het daar een fijn weekend gaat worden in Houffalize... :bounce: :bounce: :bounce:

Houffalize here we come ! 8)
SniperKitten
Mountainbiker

Post by SniperKitten »

Thx Jakke, twas fijn wat nieuwe (alhoewel jij niet echt nieuw was voor mij ;-) mensen te kennen met dezelfde passie. Onze fietsenmaker Daan in Lebbeke deed ook de 75 km (gemiddelde 25, ik heb gevraagd wanneer hij naar de olympische spelen trekt)
Twas vrij plat maar keileuk zoveeeel veldwegjes in de streek, bijna geen asfvalt gezien.
Hopelijk komt het in orde met je vork, ik vond die wel keineig zo eentje geeft een heel andere look aan je mtb.

Jullie gaan naar de ardennen... jammer ik ga misschien naar zottegem zaterdag, de 65 km een toertochtje met wat bergen...
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Ja watte 25km/u gemiddelde =D> , wel jammer dat een toertocht zo snel voorbij is hé :roll: :lol:

@sniperkitten : naar 't schijnt is er nog mogelijkheid voor in te schrijven in houffalize :wink: Zottegem is anders ook een goede keuze hoor, zou wel eens pittig kunnen zijn.
SniperKitten
Mountainbiker

Yep

Post by SniperKitten »

die 25 km/h van Daan is wel het strafste gemiddelde dat'k ooit gehoord heb (zeker op de 75 km) Dus racers als ge wilt racen neem daar een voorbeeldje aan hé ;-)

De marathon van houfallaize zal nog wat te hoog gegrepen zijn voor mij, maar volgend jaar doe ik die zeker (is wel 3x per jaar heb'k gehoord)

Heb ook niet zoveel tijd, moet nog aardappelen gaan uitdoen bij mijn schoonvader, das een boerke in zottegem hé dus handig en op de baan den TT aan de bevegemse vijvers...

... wel jammer dat binnenkort blijkbaar alle bermzeikers :-? ook hun velo'k aan de kapstok hangen en hunne mtb van onder het stof gaan halen, de TT's zullen overbemand zijn volgens Daan.

Long life mtb, the full time boskakkers :-D
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ja als binnenkort die baanjanetten weer beginnen meedoen zal het na een rustige zomer op sommige momenten weer zijn van "UIT MIJNE WEG".

Dan kunnen ze naar weeral hetzelfde antwoord krijgen als vorig jaar, kus mijn kl**ten! Als ge wil gaan racen rij dan wedstrijden me ipv toertochten, en anders ga de hooligan uithangen op de weg. Niet laten door imponeren door die gefrusteerde stakkerds. Als ze ne deftige MTB toer rijden waar het ietwat technisch is gaan ze allemaal te voet. Moeten wij dan ook beginnen roepen. Ze hebben op dat ogenblik nog niet het besef om de baan vrij te houden voor anderen.
Jij hebt ook betaald, dus niks van aan trekken!!!
TimDC
Mountainbiker

Re: Yep

Post by TimDC »

SniperKitten wrote:die 25 km/h van Daan is wel het strafste gemiddelde dat'k ooit gehoord heb (zeker op de 75 km) Dus racers als ge wilt racen neem daar een voorbeeldje aan hé ;-)

De marathon van houfallaize zal nog wat te hoog gegrepen zijn voor mij, maar volgend jaar doe ik die zeker (is wel 3x per jaar heb'k gehoord)

Heb ook niet zoveel tijd, moet nog aardappelen gaan uitdoen bij mijn schoonvader, das een boerke in zottegem hé dus handig en op de baan den TT aan de bevegemse vijvers...

... wel jammer dat binnenkort blijkbaar alle bermzeikers :-? ook hun velo'k aan de kapstok hangen en hunne mtb van onder het stof gaan halen, de TT's zullen overbemand zijn volgens Daan.

Long life mtb, the full time boskakkers :-D
Ja, den Daan is mij ook voorbij gereden, ik had zelf een gem van 22,2 ik vond dat ook eigenlijk nog niet zo slecht. Weet wel dat Daan nog wedstrijden heeft gereden en dat hij zeker niet slecht was hoor.

Wij moeten der van genieten dat is het voornaamste!
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

VTom wrote:Yooo de mannen, ik vind dat het hier maar stillekes is zo enkele dagen voor DE RIT van het jaar....begint de stress stilaan op te komen mss ??

Het ziet er zo naar uit dat het daar een fijn weekend gaat worden in Houffalize... :bounce: :bounce: :bounce:

Houffalize here we come ! 8)

Ja ja ik kijk er naar uit =D> het begint toch al wa te kribbelen zelle :lol:

We staan allemaal samen in de box met opeenvolgende nummers 10181 .. =D>

Dat het er maar rap is :bounce: :bounce:
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Vorige week zaten we allemaal nog met vragen van wat we daar in Houffalize allemaal konden en gingen meemaken en nu is het al allemaal achter de rug.
Ieder van ons zal wel positieve en/of negatieve herrineringen aan dit weekend overhouden hebben zeker...--))
We hebben pijn gehad, krampen gevoeld, mannen met hamers tegengekomen, serieus afgezien, gevloekt en gejammerd....toch vind ik dat ieder van ons een mooie prestatie heeft neergezet ! =D> =D> =D>
SniperKitten
Mountainbiker

Proficiat

Post by SniperKitten »

Proficiat Houffa =D> marathoners, jullie benen zullen wel doorwegen nu

De TT van zottegem was ook in orde, enkel jammer van de modder

(aanloop berendries was 1 groot modderbad, ben er toch nog op geraakt zonder te stoppen aan een dikke 7 kilometer per uur :oops: op het laatste, gelukkig was het daarna niet zover meer)
Post Reply