Dat klopt ik reed ook de 75 en had van te voren gezien dat als je bij de eerste 150 zou rijden je bijna geen opstopppingen kon hebben.Ik moet zeggen, dit is de eerste marathon (houffa, rdhf, malmedy) die ik rij zonder ook maar 1 opstopping te hebben. Vorig jaar stond ik vanachter en moest massaal veel renners inhalen van de 90km, waarna we vervolgens de hele meute van de 120km moesten passeren. Die tussenversnellingen zijn pure interval in het begin van de wedstrijd, wat je iedere keer bekoopt op het einde.
Ik heb best wel wat aanmerkingen, maar hier staan nu wel erg veel negatieve berichten. Dat van die zwaargevallen persoon kan echt niet. En daar moet ook een serieuze klacht voor worden ingedient. Ik weet niet hoe het gegaan is maar een omstander kan na 2 min ook 112 bellen en dan is er binnen 15m een ambulance.
Er zijn altijd agressieven en scheldende mensjes. In het begin een dame op de 75 en maar schreeuwen twee keer voorbij gelaten twee keer uitgeleden, toen ben ik niet meer aan de kant gegaan. over het algemeen prima. Ik kreeg nog een compliment van een mede biker die ik een co2 patroon gaf, goh zegt ie ik dacht dat nederlanders zuinig waren.
En natuurlijk kan je zelf een (gps) ritje rijden, maarja dat geld altijd. Je kan thuis ook keihard een cd'tje opzetten en gaan dansen, maar ik ga toch liever naar een club waar ik dan misschien €5 voor een baco betaal