het piekt en het wringt langs alle kanten maar ik denk niet dat ik zaterdag langs zal kunnen komen. Zaterdag verwacht ik nen aannemer en ik moet thuis zijn. De fiets staat te blinken ... den biker ook, nu nog tijd "vinden" en het komt in orde. Vorig jaar een schitterende tocht gereden.
Succes ginder ('t zal er eigenlijk niet aan mankeren).
greetz
jocca
30/08/2008 TT Oudenburg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Het zal weer wat geven zeker.
Aan elke biker met gezond verstand,
Vertrek voor 8u of na 9u!!!!!!!
Een bende ongeregelden onder de naam "forumbikers" zullen het parcour onveilig maken.
Van jong geweld tot ouwe zakken,
Allemaal even 'Locco'

Een bende ongeregelden onder de naam "forumbikers" zullen het parcour onveilig maken.
Allemaal even 'Locco'
Ik had meer verwacht dat er ondertussen een laag stof op uwe velo zou liggenjocca wrote: De fiets staat te blinken ...
Euh, voor acht uur gaat niet héslijkcrosserke wrote:Het zal weer wat geven zeker.
Allemaal even 'Locco'
Ik had meer verwacht dat er ondertussen een laag stof op uwe velo zou liggenjocca wrote: De fiets staat te blinken ...
achja, tegen dat jullie op't gemakske een taske koffie gedronken hebben zijn de eersten alweer aangekomen
@Jocca: spijtig maar begrijpelijk. Zorg maar dat die werken snel gedaan zijn.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
De "groendienst" van Oostrozebeke zal er zeker zijn tegen 8u.Iets vroeger zelfs.Eerst nog de jaarlijkse verplichtingen (affichske hangen,plakkaatje zetten,een goe taske verse koffie en natuurlijk bijhorend croissantske (voor de eerste 100,denk ik),.......)kenny wrote: Euh, voor acht uur gaat niet hé![]()
achja, tegen dat jullie op't gemakske een taske koffie gedronken hebben zijn de eersten alweer aangekomen![]()
en vanf 8u zal het "stuv'n".
Nee,niet dat ik er als een speer zal vandoor gaan,maar ze geven deze week prachtig "zomer" weer uit,dus zaterdag zal het goed droog liggen.
-
thijsdeschepper
- Mountainbiker
Post by thijsdeschepper »
Dit zal dan mijnen eersten TT worden. foto's zien er in elk geval veelbelovend uit :)
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Er zaten vorig jaar maar liefst in de twintig privéstukken in deze tt.pearl jam wrote:Ik denk van ook af te komen Dat moet ge zeker doen![]()
![]()
.....lijkt me een aantrekkelijke tocht Ge moogt gerust zijn!!!!![]()
![]()
met enkele technische stroken.Zeker en vast en speciaal voor deze tt aangelegd!!!!![]()
![]()
Of ben ik verkeerd? Nee,zulle![]()
![]()
Zitten er ook zandstroken verwerkt in deze tocht? Ja,aan die aannemer,denk ik,maar strand zit er niet in,zulle.![]()
![]()
Zegt voor mij al genoeg