Welk merk fietsbroek ?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Welk merk fietsbroek ?
Ik zoek een goede broek die genoeg comfort bied tijdens de langere ritten. Dat de broeken van assos van de beste zijn weet ik maar wat zijn eigenlijk de betere "betaalbare" merken. Ik neem aan dat je voor 100€ toch wel al iets van een degelijke kwaliteit kan kopen of vergis ik mij daarin?
- mati
- Mountainbiker
Ikzelf heb enkel ervaring met de zeemvellen in de Nalini en de Vermarc broeken.
Ik moet zeggen dat, na lange ritten, de Nalini zeemvellen 1000keer comfortabeler zitten dan die in de Vermarc broeken.
Binnenkort de broeken van Wielertoerist.be (sorry voor de concurentie :D ) van Decca...
Vraag mij af hoe die zeemvellen gaan zitten????
Ik moet zeggen dat, na lange ritten, de Nalini zeemvellen 1000keer comfortabeler zitten dan die in de Vermarc broeken.
Binnenkort de broeken van Wielertoerist.be (sorry voor de concurentie :D ) van Decca...
-
Guest
Post by Guest »
Zeemvellen van Decca zitten best goed ( tenminste die van de Mountainbike.be tenue). Verder draag ik Ultima, die zijn overhet algemeen wat dunner maar zeker ook comfortabel.mati wrote:Ikzelf heb enkel ervaring met de zeemvellen in de Nalini en de Vermarc broeken.
- swerkfiets
- Mountainbiker
Post by swerkfiets »
ik rij met de twist gel van santini en dit is veruit de best broek die ik heb gehad sinds jaren.