Getrist ook? XDkenny wrote:Uiteraard, alle technische stukken kunnen gebist wordenveeteeteetje wrote:Zullen er terug bisnummertjes voorzien zijn???
Grtz
t'is waar, mijn pa verdient alle eerBarbeque wrote: ik heb juist eens de foto's bekeken en ik weet niet wat ik ervan moet
vinden. Kenny gebruikt precies z'n pa om het zware werk te doen en
hijzelf zal foto's trekken. Pa van Kenny, ik zou de shop maar aan Kenny
geven zodat hij eens goe kan werken.....
Yves,
Post by mtb_loverke »
Dan zou ik de tweede lus overslaan, die is 12km lang en vindt ik persoonlijk de minst mooie hoewel er ook enkele zéér mooie stukken inzitten. Wat je zeker moet doen is de eerste lus van 6,5kilometer, die is namelijk volledig nieuw en bevat onder meer 1,3km door een natuurgebied waar een fiets normaal verboden is en het cross-parcour. op lus 3 (9 kilometer) zit de 2de bevoorrading en de laatste lus is eigenlijk slechts 1,5 kilometer lang. Zoals elk jaar proberen ervoor te zorgen dat ook de kleinste afstand de leukste stukken niet moet missen, natuurlijk kunnen we in die afstand niet alles meenemen hé.mtb_loverke wrote:Hoi Kenny,
Zal er ook terug bij zijn en dit voor het derde jaar naéén.
Ik had graag geweten welke van de vier lussen het grootste fun-gehalte bevat;want de vier lussen doen is voorlopig niet haalbaar na een inactiviteit van 3 maanden wegens blessureleed.
Groetjes
Kenny, maak je geen illusies, Donald Trump zei ooit, alles is verkrijgbaar....kenny wrote:Ja, hier op mijn pc. Voor de rest is het top secret tot zaterdagchristmtb wrote:Kan er ergens een kaartje bekeken worden langswaar al dit mooi's heengaat?![]()