slechtste bloso routes?
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Zonder enige twijfel is de Bloso de allerslechtste.
Bijna allemaal road en de offroad die je dan nog krijgt stelt niets voor.
Ook de bepijling is op verschillende plaatsen verdwenen.
Als de streek er zich tot leent om een bloso mountainbiketoer te maken, doe het dan ook niet.
Dit is eerder een bloso- familiefietstocht
Bijna allemaal road en de offroad die je dan nog krijgt stelt niets voor.
Ook de bepijling is op verschillende plaatsen verdwenen.
Als de streek er zich tot leent om een bloso mountainbiketoer te maken, doe het dan ook niet.
Dit is eerder een bloso- familiefietstocht
- letsgetloose
- Mountainbiker
Post by letsgetloose »
Daar geef'k u helemaal gelijk in, ik heb de blauwe en rode route daar paar keer gerede en toen da'k eigenlijk de bloso route in hamme vond ga ik ni meer naar bornem... Bornem is vooral boerewegen en asfalt, en zo plat als ne pannekoekNielskie wrote:
De route in Bornem is nog zo'n geval van wel moeite doen, maar dan in een streek waar er eigenlijk niet te mountainbiken valt.
- Killerbe
- Mountainbiker
- Location: Orbea OIZ - Thompson Full LX en misschien nog een Trek 8500
In durbuy toch een schoon stukske gedaan, was wel niet de MTB route (wandelpad).MADRISTA666 wrote:kenny wrote:Durbuy: route van ongeveer 10km volledig over asfalt![]()
En met slechte bepijling erbovenop
Oei da zou je ook ni verwachten hé van een parcours in de ardennen, nogthans een schoon omgeving, merci voor de info dan trek ik daar al zekers ni naartoe voor het parcours!!!
Howja, slechtste....euh Stekene?
awel ik moet jullie tegensprekenjonaske_12 wrote:Daar geef'k u helemaal gelijk in, ik heb de blauwe en rode route daar paar keer gerede en toen da'k eigenlijk de bloso route in hamme vond ga ik ni meer naar bornem... Bornem is vooral boerewegen en asfalt, en zo plat als ne pannekoekNielskie wrote:
De route in Bornem is nog zo'n geval van wel moeite doen, maar dan in een streek waar er eigenlijk niet te mountainbiken valt.
rij eens mee met een TT van de Greenbikers (1 in de zomer, 1 in de winter) en je zal serieuze ogen trekken
ok, het is hier de ardennen niet, maar wat die sjarels uit hun streek toveren daar kunnen er veel een voorbeeld aan pakken
-
Mr. Miyagi
- Mountainbiker
Post by Mr. Miyagi »
Oud-Turnhout vind ik een van de minder leuke, buiten een stukje single track van 200m.