24/08/2008 ellezelles

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

Chriske wrote:Weet er iemand als deze tocht naar het livierenbos gaat?

Zat er in de tocht vd herders ook in en deze was de maxxx!!!
Heb deze toch nog nooit gereden, maar als ik er de verslagen die ik vind op nalees: veel bos! enige naam die ik ergens terug vind is Brakelbos. Als ze daar naartoe gaan kunnen ze bijna niet anders dan het livierenbos er bij te nemen (erg hé :wink: )

Er zullen ook wel ganse stukken van het heksenpad in zitten. Vergeet zeker uwen helm niet... er liggen daar enkele serieuze afdalingen met grote keien. Je kan daar goed vliegen, maar dat landen kan soms een probleem zijn #-o

Weerinfo: zelf woon ik in Etikhove. Ellezelles ligt nog een km of vijf naar het oosten. Wij hebben gisterenavond rond 5 uur maar de zijkant van al die regenval gehad. Meer naar Ellezelles moet het volgens de buienradar nog beter geweest zijn. En laat de zon nu maar schijnen!
El Gringo
Mountainbiker

Post by El Gringo »

Xinoff's zullen er ook zijn.
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

Morgen word het den dezen :-)
Net men geld gaan verdoen van mijn vakantiejobs XD
Een maguratje (voorvork), kgaan dien daar es uittesten :D
Tot morgen

Grtz
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

Prachtige tocht :roll: :roll: veel bos!!!! .... gezien #-o #-o #-o

Man, man, op zich genen lelijken tocht, maar 't werkt wel op het systeem dat je al die mooie bossen ziet waarvan je weet dat je er met de bike in mag, maar toch rijden ze er rond of naast :evil:

Toen wij aan de kant stonden met lekke band kwam er iemand aansluiten bij ons die deze tocht vroeger ook al enkele keren gereden had. Het parcours heeft duidelijk veel moeten inleveren :-? misschien komt dit wel doordat ze hun tocht enkele jaren geleden hebben moeten afgelasten wegens te slecht weer??? Hoe dan ook... in deze weersomstandigheden konden ze er gerust Brakelbos en Livierenbos bij genomen hebben..

Zal nog wat bezinnen en dan schrijf ik nog wel een Herder-verslag!
OrbeaBiker
Mountainbiker

Post by OrbeaBiker »

Deze morgen gestart met enkele mede-forumbikers voor de 50km.
60 meter na de start begon men al direct met een opwarmerke, dat langs geen kant goed bolde, maar zijn doel niet miste ...

Met 3 bevoorradingen in het vooruitzicht, was er natuurlijk veel mogelijkheid om even op adem te komen, en het moet gezegd ... hoe dichter bij de meet, hoe meer ik op adem moest komen.
Zo had eindelijk de andere 3 weer bijgebeend, net voor een weide ... #-o
Ik dacht van mijn tweede adem te zien rijden, maar ik heb me wsch vergist ... ik stampte en ik stampte en ik stampte, maar 'gene moyen' om ze bij te benen vóór die 3de bevoorrading.

Al bij al geen misse tocht, maar had er toch wel wat meer van verwacht en heb zeker heel wat meer mogelijkheden gezien.

Op naar de volgende ...
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

middelmatige tocht, mijn verwachtingen lagen wat hoger......
profi
Mountainbiker
Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Post by profi »

Inderdaad zeer middelmatig , veel te veel baan , links en recht zie je bossen en heuvels maar toch laten ze ons lange stukken rijden in die spoorwegtrack of wat het ook mag zijn , op het laatste was het iets beter , maar goed het was een stevige training. :-)
Last edited by profi on Sun 24 Aug 2008 18:41, edited 1 time in total.
Chriske
Mountainbiker

Post by Chriske »

Man, man, op zich genen lelijken tocht, maar 't werkt wel op het systeem dat je al die mooie bossen ziet waarvan je weet dat je er met de bike in mag, maar toch rijden ze er rond of naast
Idd, maar toch goe geamuseerd en nog een vrij pittige tocht.
Iemand een idee van het aantal positieve HM??
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

625 hoogtemeters :roll:
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Een minidelegatie forumbikers deze morgen om 8uur aan de start , Moustache , den lichtblauwen en de volledige groendienst van Oostrozebeke.
Inderdaad , mocht dit tochtje ergens midden in de Vlaanders geweest zijn was dit een hele mooie tocht. Gezien ze daar toch wel wat speeltuintjes laten liggen hebben ontbrak voor de mij de funfactor nu en dan die andere tochten uit de streek wel meenemen. De laatste 10km waren voor de mij de mooiste met het Ronnybos en het doordeschuurbos en mijn verwachtingen op voorhand waren 50km zoals de laatste 10km. We zijn al wel verwend geweest dit jaar met talrijke organisaties die werkelijk iedere vierkante cm ofroad uit de streek in hun toer weten te steken. Toch een vriendelijke en sympathieke organisatie daar in Elzele. Misschien moeten we eens een mailke sturen met een hint ... voor volgend jaar.
Voor het naar huis rijden toch nog eens geproefd van dat Heksebierke , niet mis, weet er iemand de officiële naam ?
Post Reply