14/09/2008 Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- tokki afrit 16
- Mountainbiker
14/09/2008 Heverlee
Post by tokki afrit 16 »
Op 14 september 2008 gaan we er weer tegenaan en organiseren we de 4de Afrit 16 Mountainbike Toertocht van Brandweer Leuven. Ons afstandenarsenaal is dit jaar uitgebreid tot 92 km. Dit jaar hebben we 5 hoofdafstanden in de aanbieding, nl. 28 - 40 - 52 - 73 en 92 km, met daarnaast tal van mogelijkheden om zelf uw afstand samen te stellen door het al dan niet nemen van de verschillende lussen.
Zelfs na de overvloedige regen van de voorbije dagen bleef ons parcours prefect berijdbaar. Starten kan vanaf 07u30 tot 09u30 voor de grote afstand en tot 10u30 voor de rest. De bevoorradingen zullen rijkelijk voorzien zijn. Verder zijn de gebruikelijke douches, afspuitstand, mobiele pechverhelping, enz. aanwezig. De verschillende parcoursen zullen op een proffesionele manier afgepijld zijn. Ook de après-mtb zal in orde zijn met zelfs een APARTE LEFFE-TOOG en voldoende voorraad. Verder zullen er ook broodjes te verkrijgen zijn.
Plaats van het gebeuren is zoals voorgaande jaren:
Brandweerkazerne Brandweer Leuven
Terbankstraat 20 te 3001 Heverlee (aan Gasthuisberg)
Enige toegangsweg is via de E314 Afrit 16
Iedereen die één van de voorgaande edities heeft meegereden zal weten dat deze tocht een absolute must is in Vlaams-Brabant... en de afwezigen zullen ongelijk hebben...
Tot dan...
Afrit 16
Tokki
PS.: Mijn vorige post werd verwijderd door de webmaster wegens een week te vroeg gepost. Sorry aan al diegenen die reeds op deze eerste post hadden geantwoord.
Zelfs na de overvloedige regen van de voorbije dagen bleef ons parcours prefect berijdbaar. Starten kan vanaf 07u30 tot 09u30 voor de grote afstand en tot 10u30 voor de rest. De bevoorradingen zullen rijkelijk voorzien zijn. Verder zijn de gebruikelijke douches, afspuitstand, mobiele pechverhelping, enz. aanwezig. De verschillende parcoursen zullen op een proffesionele manier afgepijld zijn. Ook de après-mtb zal in orde zijn met zelfs een APARTE LEFFE-TOOG en voldoende voorraad. Verder zullen er ook broodjes te verkrijgen zijn.
Plaats van het gebeuren is zoals voorgaande jaren:
Brandweerkazerne Brandweer Leuven
Terbankstraat 20 te 3001 Heverlee (aan Gasthuisberg)
Enige toegangsweg is via de E314 Afrit 16
Iedereen die één van de voorgaande edities heeft meegereden zal weten dat deze tocht een absolute must is in Vlaams-Brabant... en de afwezigen zullen ongelijk hebben...
Tot dan...
Afrit 16
Tokki
PS.: Mijn vorige post werd verwijderd door de webmaster wegens een week te vroeg gepost. Sorry aan al diegenen die reeds op deze eerste post hadden geantwoord.
Last edited by tokki afrit 16 on Tue 19 Aug 2008 20:05, edited 2 times in total.
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Dit was vorig jaar een heel mooie TT!
Wel zwaar als 5km voor het einde u zadel plots millimeter per millimeter begint te zakken
Wel zwaar als 5km voor het einde u zadel plots millimeter per millimeter begint te zakken
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Dit is aan de andere kant van Leuven, geen meerdaelbos.fille wrote:Deze tocht staat op mijn agenda.
Dit wordt mijn eerste TT na bijna 4 maanden zetelliggen en toerist uithangen. Kijk er naar uit!
Wordt hier veel de bloso-route gevolgd? Of mogen we wat meer verwachten?
Fille
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Dit is aan de andere kant van Leuven, geen meerdaelbos.fille wrote:Deze tocht staat op mijn agenda.
Dit wordt mijn eerste TT na bijna 4 maanden zetelliggen en toerist uithangen. Kijk er naar uit!
Wordt hier veel de bloso-route gevolgd? Of mogen we wat meer verwachten?
Fille
- stevo de slowbiker
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite magura 2007 , Thompson sub01 hydro Disc XL
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Kijk er al naar uit. Hoop tegen dan nog wat training achter de kiezen te hebben, om de 73 km te rijden.