Houffamarathon 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Ik heb nr 5147 en ik start in de eerste box op de 50 km nu nog hopen op goede beentjes en een dosis geluk. :lol:

iedereen veel plezier en veel geluk en amuseer jullie allemaal he.
tot morgen iedereen

hier in aarschot komt het zonneke er af en toe door maar tis wel redelijk bewolkt
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

die achter de 125 en 100km series komen mogen het hebben... alles al kapot gereden..
fcb
Mountainbiker

Post by fcb »

sunn xtreme wrote:die achter de 125 en 100km series komen mogen het hebben... alles al kapot gereden..
Of al een spoor getrokken , hoop ik :-)
Thomass
Mountainbiker

Post by Thomass »

net terug van houffalize se.. men eerste chrono :wink:
heel mooi georganiseerd, goede bevoorradingen en vooral SPEK VETTTIGG :-D een dikke chapeau voor de organisatie =D>

Heel zeker tot volgend jaar!!

gr.
downhillbicky
Mountainbiker

Chrono

Post by downhillbicky »

Hallo
Kan me iemand vertellen waar ik de totale uitslagen kan vinden van de 50 km ivm tijd en plaats. Op de website vind ik het niet
alvast bedankt
Thomass
Mountainbiker

Re: Chrono

Post by Thomass »

downhillbicky wrote:Hallo
Kan me iemand vertellen waar ik de totale uitslagen kan vinden van de 50 km ivm tijd en plaats. Op de website vind ik het niet
alvast bedankt
Ik denk dat die er pas morgen opstaan? :-? heb ook al zitten kijken...
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

ook net terug van houffa, twas men tweede chrono in de ardennen.
Heel goede organisatie, prachtig parcour en een hele goede bevoorrading. =D> =D> =D>
Nu wachten op den uitslag he :lol:

Mij zien ze daar volgend jaar terug :lol:
Thomass
Mountainbiker

Post by Thomass »

scottbikerke wrote:ook net terug van houffa, twas men tweede chrono in de ardennen.
Heel goede organisatie, prachtig parcour en een hele goede bevoorrading. =D> =D> =D>

Jij geen last gehad van je banden? :-? Wat kan je me aanraden voor van die chronos? in zo een slijk..

gr.
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Thomas_trekracing wrote:
scottbikerke wrote:ook net terug van houffa, twas men tweede chrono in de ardennen.

Jij geen last gehad van je banden? :-? Wat kan je me aanraden voor van die chronos? in zo een slijk..

gr.
Ik heb met racing ralph(tubeless) gereden.De voorste band was wel gloednieuw, maar wel redelijk plat gezet en ik moet zeggen, da ging redelijk goe. Pas op ik schoof ook weg hoor maar al bij al viel da nog goe mee.
Last edited by jerre1 on Sun 24 Aug 2008 19:31, edited 1 time in total.
Thomass
Mountainbiker

Post by Thomass »

scottbikerke wrote:
Thomas_trekracing wrote:

gr.
Ik heb met racing ralph(tubeless) gereden maar wel redelijk plat gezet en ik moet zeggen, da ging redelijk goe, pas op ik schoof ook weg hoor maar al bij al viel da nog goe mee.
dat was dus bij mij het probleem #-o ik reed ook met ralphs maar had ze wel hard staan..
Post Reply