iedereen veel plezier en veel geluk en amuseer jullie allemaal he.
tot morgen iedereen
hier in aarschot komt het zonneke er af en toe door maar tis wel redelijk bewolkt
Post by Sunn Xtreme »
Post by downhillbicky »
Ik denk dat die er pas morgen opstaan?downhillbicky wrote:Hallo
Kan me iemand vertellen waar ik de totale uitslagen kan vinden van de 50 km ivm tijd en plaats. Op de website vind ik het niet
alvast bedankt
Jij geen last gehad van je banden?scottbikerke wrote:ook net terug van houffa, twas men tweede chrono in de ardennen.
Heel goede organisatie, prachtig parcour en een hele goede bevoorrading.![]()
![]()
![]()
Nu wachten op den uitslag he![]()
Mij zien ze daar volgend jaar terug
Ik heb met racing ralph(tubeless) gereden.De voorste band was wel gloednieuw, maar wel redelijk plat gezet en ik moet zeggen, da ging redelijk goe. Pas op ik schoof ook weg hoor maar al bij al viel da nog goe mee.Thomas_trekracing wrote:Jij geen last gehad van je banden?scottbikerke wrote:ook net terug van houffa, twas men tweede chrono in de ardennen.
![]()
![]()
Mij zien ze daar volgend jaar terugWat kan je me aanraden voor van die chronos? in zo een slijk..
gr.
dat was dus bij mij het probleemscottbikerke wrote:Ik heb met racing ralph(tubeless) gereden maar wel redelijk plat gezet en ik moet zeggen, da ging redelijk goe, pas op ik schoof ook weg hoor maar al bij al viel da nog goe mee.Thomas_trekracing wrote:Jij geen last gehad van je banden?scottbikerke wrote:ook net terug van houffa, twas men tweede chrono in de ardennen.
![]()
![]()
Mij zien ze daar volgend jaar terugWat kan je me aanraden voor van die chronos? in zo een slijk..
gr.