OS MOUNTAINBIKE zaterdag 23 AUGUSTUS

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Liam Killeen heeft het ook goed gedaan, na 500m lag hij al in de kant en is teruggekomen tot de 7e plaats!

Filip uit de race genomen, maar het zat al het ganse jaar niet goed. Hem schatte ik als minste van de drie belgen in, terecht zo blijkt. Jammer, maar helaas.

Image
sjappie
Mountainbiker

Post by sjappie »

Zeer knappe prestate van Sven =D> =D> =D> =D>
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Godverdikke, diene Nys blijft het toch maar doen é... Wel jammer dat Paulissen zo door het ijs zakt... Maar toch, respect voor die gasten... Op zo'n parcours EN in die verzengende hitte, chapeau!
Herder Timmy
Mountainbiker

Post by Herder Timmy »

Wacko007 wrote:Uitslag!!! Ik zit hier in Spanje zonder TV of deftige uptades... Duidelijk al geen medailles voor de Belgen, dat kan ik wel al uit de posts afleiden. Spijtig, ik geloofde er echt wel in.

Greetz,

Julien.
De volledige uitslag;)
MudHungry
Mountainbiker
Location: ne grijze italiaan, ne zwarte italiaan, ne blauwe italiaan

Post by MudHungry »

LucVR wrote:Waar heb jij een MOOIE wedstrijd van Paulissen gezien? Dan heb jij naar een andere wedstrijd gekeken. Als zogezegde topfavoriet voor een Belgische medaille heeft Paulissen in mijn ogen zwaar gefaald. Hij heeft een 'mooie' 2de ronde gereden en dat was het dan ook.

Wie vond er hier nu ook weer allemaal dat Nys niks te zoeken had in het mtb-en? Hij is begot de enige geweest met een reëele medaillekans ...
Beaam ik 100%. Jezelf opblazen, na 1 amechtig rondje, is gewoon NIET SLIM.

En wat Nys betreft: komende van de 35ste stek en meedoen voor de plakken, dikke klak af!
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

madskatingcow wrote:Filip uit de race genomen, maar het zat al het ganse jaar niet goed. Hem schatte ik als minste van de drie belgen in, terecht zo blijkt. Jammer, maar helaas.

Image
dit is fin de carriere.
vlak voor Colorado was het al zo goed als over, vooral mentaal.

Filip heeft een zeer mooie carriere uitgebouwd, zeer lang meegedraaid.
maar na vandaag houd het echt wel op vrees ik.
het grootste probleem als je ouder word, is je mentaal continue opladen...iets wat dit jaar niet zo goed lukte. En voor cross country, kom je vaak gewoon tekort in explosiviteit, want dat verlies je ook met ouder worden... je word een diesel.
in zijn plaats zou ik op de weg verder doen dit jaar, en nog eens een keertje proberen te schitteren in een of andere mtb wedstrijd om dan in schoonheid af te sluiten. nog een jaar erbij, is er zeker 1 teveel voor hem. toch chapeau voor de mooie dingen die hij heeft laten zien....
Amokachi
Mountainbiker

Post by Amokachi »

Ik vind het een mooie prestatie van Nys, spijtig van Paulissen, zag er in de eerste ronde zo goed uit.
Ben toch blij da ik uit m'n bed geraakt ben deze morgen.

en wie was da die daar nog met een wheely over de finish ging, Schurter?
marzokki NQH
Mountainbiker

Post by marzokki NQH »

'k dacht dat dat Fontana was?
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Chapeau voor Peraud, de mooiste prestatie van de hele boel in mijn ogen.
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Hubertje wrote:Chapeau voor Peraud, de mooiste prestatie van de hele boel in mijn ogen.
De grote verrassing in ieder geval!
Post Reply