OS MOUNTAINBIKE zaterdag 23 AUGUSTUS

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Jens
Mountainbiker

Post by Jens »

mooie wedstrijd van de belgen (vooral dan toch nys en paulissen, jammer van meirhaeghe), superplaats voor nys en peraud en absalon :P :drunk:
LucVR
Mountainbiker
Location: Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be

Post by LucVR »

Waar heb jij een MOOIE wedstrijd van Paulissen gezien? Dan heb jij naar een andere wedstrijd gekeken. Als zogezegde topfavoriet voor een Belgische medaille heeft Paulissen in mijn ogen zwaar gefaald. Hij heeft een 'mooie' 2de ronde gereden en dat was het dan ook.

Wie vond er hier nu ook weer allemaal dat Nys niks te zoeken had in het mtb-en? Hij is begot de enige geweest met een reëele medaillekans ...
sennevb
Mountainbiker

Post by sennevb »

Moet ni veel weten van de nijs maar hij heeft goe gereden, om vanachter te moeten vertrekke is da zeker ni slecht =D>
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Proficiat Sven! =D> Er altijd in geloofd! =D> =D> Toch maar mooi laten zien dat hij tussen de beste mountainbikers thuis hoort!

De regiseur was wel geen bal waard : ofwel altijd maar die vertraagde beelden van dezelfde afdaling ronde na ronde, ofwel enkel de Absalon / rijders in de achterhoede. Nooit de strijd om de ere plaatsen in beeld #-o
Mon...
Mountainbiker

Post by Mon... »

Ik denk dat Sven op deze manier nog eens extra aandacht brengt aan het mountainbiken en hier kunnen we alleen maar fier op zijn.
Misschien komt het hierdoor in de toekomst wel wat meer op TV.
Roel zou zich beter eens beetje meer leren verkopen zoals Meirhaege wel deed! Dan zouden de belgen (algemeen gezien) er misschien wat meer respect voor hebben.

Dikke proficiat aan Sven Nys !!!

Wat een klote regiseur, met alle respect voor Absalon, maar er waren mooiere dingen om te laten zien in de webstrijd.
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

Uitslag!!! Ik zit hier in Spanje zonder TV of deftige uptades... Duidelijk al geen medailles voor de Belgen, dat kan ik wel al uit de posts afleiden. Spijtig, ik geloofde er echt wel in.

Greetz,

Julien.
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

os mountainbike

Post by Lucky22 »

Nys is absolute TOP =D> Als je zag vanwaar hij kwam en hoeveel tijd hij moest goedmaken, absoluut chapeau =D> Proficiat Sven net enkel voor je prestatie maar ook om mountainbike nog meer op de kaart te zetten want wees gerust dat hij over gepraat zal worden en daar kunnen we alleen maar blij om zijn.Hij zat constant bij de top en dit met een zeer hoog startnummer. Ik denk echt dat met een betere startplaats eventueel brons had ingezeten. Alleszins hoop ik dat alle criticasters de mond gesnoerd worden en ondertussen beseffen dat Sven ook een in mountainbike echt een topper is (merk ook op dat hij serieus wat plaatsen heeft goedgemaakt op een technisch parkoers waar niet zo gemakkelijk in te halen is. Ik kijk al uit naar London, want hij heeft ondertussen zelf gezien wat in zijn mogelijkheden zit dus dat beloofd :wink:
Ook Peraud heeft me aangenaam verrast. Nu het was voor iedereen superzwaar want het is lang geleden dat ik nog zo' n grimassen op het gezicht van Absalon heb gezien. Absalon heeft bij deze toch ook weer bewijzen dat hij de allergrootste is!
Paulissen is zeker niet de enige welke zijn motor heeft opgeblazen, kijk ook maar naar Kessiakoff e.a.

Mijn grootste respect voor Absolon (buiten categorie) en Sven (ongelofelijke opmars)
Mon...
Mountainbiker

Post by Mon... »

Ah ja en ook wel leuk dat Sabine Spitz olympisch goud heeft, ze rijdt met nen ghost hé :-).

Kan ik terug een beetje fier zijn op mijn veloke. Alhoewel je dat totaal niet kan vergelijken natuurlijk.
Jens
Mountainbiker

Post by Jens »

LucVR wrote:Waar heb jij een MOOIE wedstrijd van Paulissen gezien? Dan heb jij naar een andere wedstrijd gekeken. Als zogezegde topfavoriet voor een Belgische medaille heeft Paulissen in mijn ogen zwaar gefaald. Hij heeft een 'mooie' 2de ronde gereden en dat was het dan ook.
Wie vond er hier nu ook weer allemaal dat Nys niks te zoeken had in het mtb-en? Hij is begot de enige geweest met een reëele medaillekans ...
zo volledig was die ronde zelfs niet :wink:
Maar wie aan dat niveau kan meerijden, rijdt in mijn ogen altijd goed! Eens blij zijn met de Belgen mag ook wel... :wink:
WouterDM
Mountainbiker

Post by WouterDM »

Sven was super, heeft het enkel niet lang genoeg volgehouden...
Post Reply