sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Ze verwachten dat het zaterdag net de warmste dag van de Olympische Spelen gaat worden... #-o
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

LuckyIron wrote:pffff, 4u 's ochtends is me toch net iets te vroeg

#-o
Awel,ik denk eraan om de wekker te zetten :roll: ...denk eraan hé,de vrouw zegt dak zot ben...
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

MoozeMeiske wrote:Roel maakt zeker een heel goede kans op een medaille! Ik vind het toch een beetje vreemd dat Sporza hier zo weinig aandacht voor heeft...?
alle drie krijgen best wel aandachthoor
Rock Rider wrote:Nys: 'Parcours ligt me zeer goed'
heb het filmpje bekeken, met al die korte klimmen en afdalingen is het heel anders dan het wk parkoers en zoals Nys zegt dit is 2x een zware cross ne elkaar met geen enkel recuperatie moment. Nys zou dit idd heel goed aan moeten kunnen, als je dan nog weet dat hij heel specifiek in functie van het parcours getraind heeft dan verwacht ik er toch wel iets van. Paulissen en Meirhaeghe hebben misschien dit parcours iets meer in hun nadeel als typische MTB'ers en Paulissen die de laatse jaren het precies precies iets beter doet op de marathon.

Top tien voor Nys en Meirhaeghe lijkt het maximum en is zeker mooi, maar ik hoop toch op een podium plaats voor Paulissen
MudHungry
Mountainbiker
Location: ne grijze italiaan, ne zwarte italiaan, ne blauwe italiaan

Post by MudHungry »

christmtb wrote: de vrouw zegt dak zot ben...
om die reden is die van mij met mij getrouwd 8)
Last edited by MudHungry on Fri 22 Aug 2008 22:29, edited 1 time in total.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

ditCh wrote:
LuckyIron wrote: ik weet dat de vrouwen morgen, vrijdag den 22ste, rijden.

Maar wordt het ook uitgezonden??
Niet waar ;) Het is uitgesteld wegens schade aan het parcour ( door hevige regenval ). De wedstrijd van de vrouwen wordt dus van vrijdag naar zaterdag verplaatst . De vrouwen komen nu in actie net voor de heren , zoals men dat in de UCI World Cup gewoon is. Voorlopig blijft de wedstrijd van de heren geprogrammeerd op zaterdagmorgen ( 9 uur onze tijd ).
de vrouwen worden inderdaad uitgezonden maar om 4 dus... Zie site sporzaolympia... Is toch inderdaad een beetje heel vroeg. Misschien neem ik het wel op... Da van de mannen ook...
Guido Beeck
Mountainbiker

Post by Guido Beeck »

Ik sta op vannacht. Bikende grieten, niet moeilijk :)
Ben toch aan't studeren voor m'n herexamens, ga'k ineens vannacht goed doorwerken, de mtb-races bekijken en dan verderpitten. Sounds good to me!
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

ik ben aant kijken tis nu 20 na 4 en ze zijn aan hun tweede rondje bezig.Spitz op kop :lol:
MudHungry
Mountainbiker
Location: ne grijze italiaan, ne zwarte italiaan, ne blauwe italiaan

Post by MudHungry »

de vrouwen zijn ondertussen aangekomen, de mannen gaan sebiet vertrekken :wink:
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

scottbikerke wrote:ik ben aant kijken tis nu 20 na 4 en ze zijn aan hun tweede rondje bezig.Spitz op kop :lol:
Freak!!!! :lol:

Paulissen 6de , Nys goed opgeschoven naar de 20ste plaats....
Dat hij zich maar niet aan het opblazen is....

Filip 43ste... :roll:
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Er moet al veel moeten gaan veranderen als we nog een medaille willen binnenhalen in het mountainbiken. En al zeker geen medaille voor de commentator. #-o
Locked