sven nys
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Wowtre
- Mountainbiker
- Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL
alle drie krijgen best wel aandachthoorMoozeMeiske wrote:Roel maakt zeker een heel goede kans op een medaille! Ik vind het toch een beetje vreemd dat Sporza hier zo weinig aandacht voor heeft...?
heb het filmpje bekeken, met al die korte klimmen en afdalingen is het heel anders dan het wk parkoers en zoals Nys zegt dit is 2x een zware cross ne elkaar met geen enkel recuperatie moment. Nys zou dit idd heel goed aan moeten kunnen, als je dan nog weet dat hij heel specifiek in functie van het parcours getraind heeft dan verwacht ik er toch wel iets van. Paulissen en Meirhaeghe hebben misschien dit parcours iets meer in hun nadeel als typische MTB'ers en Paulissen die de laatse jaren het precies precies iets beter doet op de marathon.Rock Rider wrote:Nys: 'Parcours ligt me zeer goed'
Top tien voor Nys en Meirhaeghe lijkt het maximum en is zeker mooi, maar ik hoop toch op een podium plaats voor Paulissen
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
de vrouwen worden inderdaad uitgezonden maar om 4 dus... Zie site sporzaolympia... Is toch inderdaad een beetje heel vroeg. Misschien neem ik het wel op... Da van de mannen ook...ditCh wrote:Niet waarLuckyIron wrote: ik weet dat de vrouwen morgen, vrijdag den 22ste, rijden.
Maar wordt het ook uitgezonden??Het is uitgesteld wegens schade aan het parcour ( door hevige regenval ). De wedstrijd van de vrouwen wordt dus van vrijdag naar zaterdag verplaatst . De vrouwen komen nu in actie net voor de heren , zoals men dat in de UCI World Cup gewoon is. Voorlopig blijft de wedstrijd van de heren geprogrammeerd op zaterdagmorgen ( 9 uur onze tijd ).
- Guido Beeck
- Mountainbiker
Post by Guido Beeck »
Ik sta op vannacht. Bikende grieten, niet moeilijk :)
Ben toch aan't studeren voor m'n herexamens, ga'k ineens vannacht goed doorwerken, de mtb-races bekijken en dan verderpitten. Sounds good to me!
Ben toch aan't studeren voor m'n herexamens, ga'k ineens vannacht goed doorwerken, de mtb-races bekijken en dan verderpitten. Sounds good to me!