Crisp titanium (update pag. 16)

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Seven wil geen titanium vorken maken (zoals de meeste titanium framebuilders) omdat titanium geen goed materiaal blijkt te zijn voor een vork. Ik ben mij hier 100% van bewust, maar wil TOCH zo'n vork en handgemaakt, Crisp is blijkbaar de enige die dit doet.
Kinnie
Mountainbiker

Post by Kinnie »

ooit zal ik ook een Ti hebben... ik zeg wel OOIT 8)

@ EPD = en als je een prijs kan plakken op zo'n Ti vorkje mag je me dit laten weten want de interesse is er wel
trailstar
Mountainbiker

Post by trailstar »

El Perro Diablo wrote:Seven wil geen titanium vorken maken (zoals de meeste titanium framebuilders) omdat titanium geen goed materiaal blijkt te zijn voor een vork. Ik ben mij hier 100% van bewust, maar wil TOCH zo'n vork en handgemaakt, Crisp is blijkbaar de enige die dit doet.
Hoe komt het dan dat ti geen goed materiaal is voor een vork?

Grtz,

Wannes
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

ik heb een ti-vorkske liggen in mij museum.......kijken mag,aankomen ook
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

jimi wrote:ik heb een ti-vorkske liggen in mij museum.......kijken mag,aankomen ook
Likken?
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

trailstar wrote:
El Perro Diablo wrote:Seven wil geen titanium vorken maken (zoals de meeste titanium framebuilders) omdat titanium geen goed materiaal blijkt te zijn voor een vork. Ik ben mij hier 100% van bewust, maar wil TOCH zo'n vork en handgemaakt, Crisp is blijkbaar de enige die dit doet.
Hoe komt het dan dat ti geen goed materiaal is voor een vork?

Grtz,

Wannes
Kijk even in Crazy talp Flupke en EPD

Qwan: kan je even vragen of hij mijn mail sowieso gekregen heeft aub?
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

@qwan: kunt ge nog eens een mailke naar Darren sturen en hem vragen nog een paar foto´s maakt van uw frame?
Liefst een paar met de details van de lassen [-o< :bounce:
´t is zo schoon hé :drunk:
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

Wut about Skydecomp or Hilset ? Als mijn verende vork versleten is, ga ik ook een Ti vork kopen bij één van deze fabrikanten, ik zoek namelijk een inbouw van 390mm en die ga ik niet vinden tenzij bij skydecomp of eventueel cu$tom.
ruud.p
Mountainbiker

Post by ruud.p »

Hilset heeft 3 uitvoeringen, van 560 gr. tot 810 gr. ( Versterkt in de balhoofd kroon zone, dikkere wanddikte van de vorkbenen). 390 mm inbouwhoogte zal wel ni in stock zijn peins ik. Goei vorkskes maar ze zijn wel Chinoes (of Taiwanees tegenwoordig). :-)
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

ruud.p wrote:Hilset heeft 3 uitvoeringen, van 560 gr. tot 810 gr. ( Versterkt in de balhoofd kroon zone, dikkere wanddikte van de vorkbenen). 390 mm inbouwhoogte zal wel ni in stock zijn peins ik. Goei vorkskes maar ze zijn wel Chinoes (of Taiwanees tegenwoordig). :-)
Taiwanees vind ik uitstekend, Chinees = [-X tenzij het prijsvoordeel te groot wordt.
Post Reply