Crisp titanium (update pag. 16)
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Seven wil geen titanium vorken maken (zoals de meeste titanium framebuilders) omdat titanium geen goed materiaal blijkt te zijn voor een vork. Ik ben mij hier 100% van bewust, maar wil TOCH zo'n vork en handgemaakt, Crisp is blijkbaar de enige die dit doet.
- trailstar
- Mountainbiker
Hoe komt het dan dat ti geen goed materiaal is voor een vork?El Perro Diablo wrote:Seven wil geen titanium vorken maken (zoals de meeste titanium framebuilders) omdat titanium geen goed materiaal blijkt te zijn voor een vork. Ik ben mij hier 100% van bewust, maar wil TOCH zo'n vork en handgemaakt, Crisp is blijkbaar de enige die dit doet.
Grtz,
Wannes
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Kijk even in Crazy talp Flupke en EPDtrailstar wrote:Hoe komt het dan dat ti geen goed materiaal is voor een vork?El Perro Diablo wrote:Seven wil geen titanium vorken maken (zoals de meeste titanium framebuilders) omdat titanium geen goed materiaal blijkt te zijn voor een vork. Ik ben mij hier 100% van bewust, maar wil TOCH zo'n vork en handgemaakt, Crisp is blijkbaar de enige die dit doet.
Grtz,
Wannes
Qwan: kan je even vragen of hij mijn mail sowieso gekregen heeft aub?
Wut about Skydecomp or Hilset ? Als mijn verende vork versleten is, ga ik ook een Ti vork kopen bij één van deze fabrikanten, ik zoek namelijk een inbouw van 390mm en die ga ik niet vinden tenzij bij skydecomp of eventueel cu$tom.El Perro Diablo wrote:Seven wil geen titanium vorken maken (zoals de meeste titanium framebuilders) omdat titanium geen goed materiaal blijkt te zijn voor een vork. Ik ben mij hier 100% van bewust, maar wil TOCH zo'n vork en handgemaakt, Crisp is blijkbaar de enige die dit doet.
Taiwanees vind ik uitstekend, Chinees =ruud.p wrote:Hilset heeft 3 uitvoeringen, van 560 gr. tot 810 gr. ( Versterkt in de balhoofd kroon zone, dikkere wanddikte van de vorkbenen). 390 mm inbouwhoogte zal wel ni in stock zijn peins ik. Goei vorkskes maar ze zijn wel Chinoes (of Taiwanees tegenwoordig).