Hallo
Zondag is het de eerste maal dat ik meedoe aan de houffaton . Heb deze week nn gekocht 1.80 voor en achteraan. Heb nu eens getest met vooraan 1.80 en achter gewoon originele band van scott azon 2.0. Veel positief gehoord over NN voorraan maar de grip op droog offroad parcour was werkelijk rampzalig. Geen beetje vertrouwen ermee en 2 maal op mijn bek tijdens techisch stukje door het weglijden van voorwiel? Kan me iemand een tip geven en zeggen ik in houffalize beter kan doen ?alvast bedankt
HOUFFAMARATON Noby nic
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- downhillbicky
- Mountainbiker
- Guido Beeck
- Mountainbiker
Beetje minder druk doet wonderen.
Tijdens de Bataille des Ardennes had ik in het begin ook geen vertrouwen in m'n banden, had ze die morgen net bijgepompt. De druk wat laten zakken en er was geen enkel probleem meer.
Ikzelf rij altijd met een 2.1-band vooraan en een 2.0 achteraan, ook in de Ardennen nog geen enkel probleem mee gehad.
Die Scott Ozon-banden zijn vooraan trouwens niets waard. Bij mij zit de originele er achteraan nog op en daar ben ik best wel tevreden over, maar die vooraan heb ik na enkele weken al vervangen. Geeft echt geen vertrouwen vooraan imo. De Geax Barro Marathon die er nu onder zit doet z'n werk onder alle omstandigheden veel beter, echt een heerlijk bandje.
Tijdens de Bataille des Ardennes had ik in het begin ook geen vertrouwen in m'n banden, had ze die morgen net bijgepompt. De druk wat laten zakken en er was geen enkel probleem meer.
Ikzelf rij altijd met een 2.1-band vooraan en een 2.0 achteraan, ook in de Ardennen nog geen enkel probleem mee gehad.
Die Scott Ozon-banden zijn vooraan trouwens niets waard. Bij mij zit de originele er achteraan nog op en daar ben ik best wel tevreden over, maar die vooraan heb ik na enkele weken al vervangen. Geeft echt geen vertrouwen vooraan imo. De Geax Barro Marathon die er nu onder zit doet z'n werk onder alle omstandigheden veel beter, echt een heerlijk bandje.