Heuvellandcross Flanders-cup 23/08/08
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Bertinus
- Mountainbiker
Damn, veel courage voor uw vriendin.jonathan wrote:gisteren gaan verkennen met pythons , en het ging goed....
tot die korte afdaling waar ik eerder over sprak
mijn vriendin reed voor de laatste keer naar beneden en toen ging het fout
over de kop resultaat sleutelbeen gebroken en seizoen over
Ik als amateur ook eens rond gaan neuzen gisteren en ook twee maal die freaky korte afdaling gedaan. Twee maal geluk had dat ik iedere keer wat kon bijsturen. Is wel een schitterend privebosje met enkele nijdige korte klimmetjes en enkele steile afdalingen.
jonathan wrote:gisteren gaan verkennen met pythons , en het ging goed....
tot die korte afdaling waar ik eerder over sprak
mijn vriendin reed voor de laatste keer naar beneden en toen ging het fout
over de kop resultaat sleutelbeen gebroken en seizoen over
Greetz Stofn.
- ATEGEV
- Mountainbiker
Edde gij een ander parcours gereden dan ekik vanavond. Of is dat door die paar (best wel stevige buien) dat het zo veranderd is. Ik zeg nu niet dat het een natte boel is, maar die nieuwe afdaling ligt er enorm slerig bij. Bijna onmogelijk (vanavond toch) om daar geen snelheid te winnen. Hopelijk ligt het daar over 15h wat droger. Ook sommige klimmen moest ik te voet doen, niet dat ze te steil waren, maar mijn wiel slipte.yoeri wrote: Het parcours ligt volledig droog.
Voor de rest is het parcours echt wel de moeite. Minder recup dan vorig jaar en dat maakt de wedstrijd mooier.
Proficiat Frontbikers.
ATEGEV wrote:Edde gij een ander parcours gereden dan ekik vanavond. Of is dat door die paar (best wel stevige buien) dat het zo veranderd is. Ik zeg nu niet dat het een natte boel is, maar die nieuwe afdaling ligt er enorm slerig bij. Bijna onmogelijk (vanavond toch) om daar geen snelheid te winnen. Hopelijk ligt het daar over 15h wat droger. Ook sommige klimmen moest ik te voet doen, niet dat ze te steil waren, maar mijn wiel slipte.yoeri wrote: Het parcours ligt volledig droog.
Voor de rest is het parcours echt wel de moeite. Minder recup dan vorig jaar en dat maakt de wedstrijd mooier.
Proficiat Frontbikers.
Donderdag lag het parcours kurkdroog. Met de buien van vrijdag kan er hier natuurlijk verandering in gekomen zijn. Ik heb een stand van zaken gegeven van donderdag.