Dat gaat over na 100 km biken
Nobby nic
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Ik vind dit superbanden als het echt ploeteren is in de modder. Als er slechts een laagje of droog ligt dan zijn deze banden een heel stuk minder te vertrouwen. Ik bedoel dit dan vooral in de bochten of wanneer je tubeless rijdt. Ik heb zo al 2 maal gehad dat de band in een bocht van de velg is gesprongen. Niet echt aangenaam omdat dit telkens in een wedstrijd was...
- profi
- Mountainbiker
- Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS
Er is hier al zoveel gezegd en geschreven over de al dan niet betrouwbaarheid van NN en andere banden , dat het probleem niet altijd op de banden moet gestoken worden , wil ik mee zeggen dat er sommige zijn die niet bepaalt stuurvaardig zijn , ook den druk is belangrijk , ik heb zelf geen meter op men pomp maar voel met men duim of het goed is of niet naargelang de ondergrond , ik rij al 15 jaar en heb nog maar met 2 soorten banden gereden , ritchey z max en de laatste 2 jaar voorraan NN en achteraan nog altijd een z max 
- downhillbicky
- Mountainbiker
nn
Post by downhillbicky »
Toch voel ik me niet veilig en met die azon die 2.2 zijn wel maar gaat niet vlot , maar wel goed bochtenwerk , kiezel , ardennen , asfalt.1.80 nn loopt heel vlot maar op technisch stukje in ingelmunster achter het kasteelpark waar het tussen bomen technisch en agresseif is ben ik twee maal uitgeschoven met voorwiel en maal stuur helemaal overgedraaid, dus zal als het droog is met die bredere rijden en als het ploeterwerk eraan komt met de nn zeker. heb gewoon fijnere banden gekocht om het gemakkelijker vervoer van mijn fiets want metmijn magura(ook met klem los te maken en remmen helemaal wijd te zetten ) krijg ik mijn wiel niet uit mijn fox vork.Heeft er trouwens niemand een fietshouder voor op een koffer van audi a6 ?
Gr
Gr