Houffamarathon 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
sennevb
Mountainbiker

Post by sennevb »

Ruben S. wrote:
señor cartero wrote:Hoi!

Ook ingeschreven voor de 100km sinds eind april, maar zal maar in de tweede box staan!
Hoe zou de ondergrond er bij liggen?
Iemand die mij raad kan geven welke bandenkeuze ik best maak?
Ik heb NN 's en op m'n bike liggen momenteel Vredestein Black Panther banden!
Welke zou de beste keuze zijn?

Groetjes en tot zondag!
Ik denk de NN's.
Weet ook nog ni goe of ik NN of RR ga leggen.. :roll:
Wie helpt me :p
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

Ik neem vanvoor NN, vanachter RR, zal het veiligst zijn.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

NN voor en RR achter op XT2008 velgen met binnenband en zonder velglint :P
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Tweede startbox voor de 75, blijkbaar...
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

Fre C wrote:Man, nog geen meter gereden en al die zever al. :roll: :wink:
Zal al blij zijn als het boven op eerste klim geen opstopping van jewelste is zoals vorig jaar (net aan kunnen ontsnappen door snelle start). En zal dit jaar ook wel lukken vanuit box1 ivm box3 vorig jaar.

Aan wat kan je mij zoal herkennen...hmm: ik ben in het algemeen altijd minder proper ivm de rest. Blijkbaar rijd ik, in tegenstelling tot tegenstanders en teammaten (dit vertelde er toch één :wink: :evil: ) door alle waterplassen en ga ik meer op mijn bek. Gelukkig niet ten koste van mijn tijd, humeur, materiaal (alhoewel) en lijf en lede(maten). :-?

Allé, tot zondag aan de start en o wee als ze hierboven toch iets anders doen dan Frank op TV zegt, want ben niet opgezet met regenparcours.
BTW: OS MTB vrouwen morgen afgelast omwille van regen, waardoor parcours wat beschadigt was. Zal nu op zelfde dag als mannen doorgaan, Yes, twee keer OS MTB kijken vooraleer ik afzak naar Houffa!
Ga hier stoppen met zeveren en na Houffa wel even van mij laten horen (nummer 12091 :wink: )

Amaai fred jij gaat vroeg moeten opstaan de vrouwen zenden ze uit om 4uur in de nacht :-) daarna de mannen.......
Tt in Houffa
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Redbullbiker wrote:
Fre C wrote:Man, nog geen meter gereden en al die zever al. :roll: :wink:
Zal al blij zijn als het boven op eerste klim geen opstopping van jewelste is zoals vorig jaar (net aan kunnen ontsnappen door snelle start). En zal dit jaar ook wel lukken vanuit box1 ivm box3 vorig jaar.

Aan wat kan je mij zoal herkennen...hmm: ik ben in het algemeen altijd minder proper ivm de rest. Blijkbaar rijd ik, in tegenstelling tot tegenstanders en teammaten (dit vertelde er toch één :wink: :evil: ) door alle waterplassen en ga ik meer op mijn bek. Gelukkig niet ten koste van mijn tijd, humeur, materiaal (alhoewel) en lijf en lede(maten). :-?

Allé, tot zondag aan de start en o wee als ze hierboven toch iets anders doen dan Frank op TV zegt, want ben niet opgezet met regenparcours.
BTW: OS MTB vrouwen morgen afgelast omwille van regen, waardoor parcours wat beschadigt was. Zal nu op zelfde dag als mannen doorgaan, Yes, twee keer OS MTB kijken vooraleer ik afzak naar Houffa!
Ga hier stoppen met zeveren en na Houffa wel even van mij laten horen (nummer 12091 :wink: )

Amaai fred jij gaat vroeg moeten opstaan de vrouwen zenden ze uit om 4uur in de nacht :-) daarna de mannen.......
Tt in Houffa
Voordeel bij mij... Moet toch heel vroeg opstaan omdat ik mijn schoonmama om 5u moet afzetten in Leuven :wink:
mathieu
Mountainbiker
Location: train fiets scott scale 70 wedstrijdfiets scott scal 30

Post by mathieu »

op welke zender (tv) zenden ze de vrouwen en de mannen helemaal uit
Bozo
Mountainbiker

Post by Bozo »

goeie vraag, zie dat op sporza dat ze beginnen van 9u en dan om 9u30 al overschakelen naar het kanovaren..
- 9.00 Mountainbiken mannen (Filip Meirhaeghe, Sven Nys, Roel Paulissen) (commentaar: Renaat Schotte) - 9.30 Kanovaren: finales - 13.00 Atletiek: o.m. finale hoogspringen vrouwen (Tia Hellebaut), finale 4x400m mannen (commentaar: Marc Willems en Kris Meertens) - 16.00 Basketbal: finale vrouwen.
Presentatie: Bart Schols en Karl Vannieuwkerke.
Kevindn
Mountainbiker

Post by Kevindn »

Bozo wrote:goeie vraag, zie dat op sporza dat ze beginnen van 9u en dan om 9u30 al overschakelen naar het kanovaren..
- 9.00 Mountainbiken mannen (Filip Meirhaeghe, Sven Nys, Roel Paulissen) (commentaar: Renaat Schotte) - 9.30 Kanovaren: finales - 13.00 Atletiek: o.m. finale hoogspringen vrouwen (Tia Hellebaut), finale 4x400m mannen (commentaar: Marc Willems en Kris Meertens) - 16.00 Basketbal: finale vrouwen.
Presentatie: Bart Schols en Karl Vannieuwkerke.
Ik denk dat ze het op sporza ook niet goed weten, dit komt van de site:

Za 23/8 4.00 Sporza Olympia LIVE
LIVE verslag van de Olympische Spelen in Peking, met onder meer mountainbike bij de vrouwen (3.55 u) en de mannen (9.00 u), de voetbalfinale Nigeria -Argentinië (6.00 u), de halve finales in het schoonspringen op de 10m plank bij de mannen (7.45 u), de handbalfinale bij de vrouwen tussen Noorwegen en Rusland (11.15 u), sportieve ritmische gymnastiek (12.00 u), atletiek met Tia Hellebaut in de finale van het hoogspringen (13.00 u) en aansluitend de finale in het basketbal en volleybal bij de dames. Presentatie: Bart Schols en Karl Vannieuwkerke.

Volgens mij zal de wedstrijd wel integraal uitgezonden worden. Als de Belgen in actie zijn gaan ze toch niet overschakelen naar Kanovaren #-o

Maar we zijn serieus :off: aan het gaan, dus nu terug over de houffamarathon
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Houffa marathon is pas voor zondag, we kunnen nog wel effe OT gaan denk ik :P

ZDF zal denk ik wel een groot stuk van de vrouwen laten zien, BBC vanaf 8u (hun tijd) dacht ik een herhaling.
Voor de mannen gok ik op Frankrijk (Absalon)
en je kan ook via LIVE streaming volgen op de website van de OS
http://www.eurovisionsports.tv/olympics/

trouwens 'ficiat aan onze 4 snelle dames
Image
Last edited by A d r i on Fri 22 Aug 2008 17:06, edited 1 time in total.
Post Reply