24/08/2008 ellezelles

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

jodelaietie wrote:Ja de kalender heeft weer voor een dilemma gezorgd.
Dilemma met een grote D
Den dezen hier, Vichte, zeker drie ritten in la Douce France (kijk maar eens op vtt5962.com)

Misschien moet ik gewoon maar eens een Bloso route rijden :^o :^o :^o
jodelaietie wrote:(tenzij mijn vrouw roet in het eten gooit want 24/08 hangt niet aan de frigo, 30/08 en 14/09 zijn de 1st volgende frigoritten ...)
Hangt al maar wat meer nen datum meer op de frigo: 21/09 Douvrin !!!
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

Moustache wrote: Hangt al maar wat meer nen datum meer op de frigo: 21/09 Douvrin !!!
Moustache heeft er zijn werk van gemaakt. =D> , moet je deze link maar eens op nalezen sorry voor het off-topic :wink:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

scubaluc wrote:
Moustache wrote: Hangt al maar wat meer nen datum meer op de frigo: 21/09 Douvrin !!!
Moustache heeft er zijn werk van gemaakt. =D> , moet je deze link maar eens op nalezen sorry voor het off-topic :wink:
Die mannen hadden alles gewoon via het internet vertaald... Het was heel leuk om te lezen, maar je moest het eerst in het Frans vertalen om te weten waar het over ging....
Ik kon die mannen hun eigen niet zo belachelijk laten maken, vooral omdat ze verdorie als Fransmannen hun site in het Vlaams probeerden te vertalen. Dat gebeurt zelfs in ons eigen land niet altijd. =D> =D> =D>
RAV 007
Mountainbiker

Post by RAV 007 »

Vorig jaar deze toch ook gereden en moet zeggen een van de mooiste en zeker de gezelligste uit de streek. Prachtig parkoers en niet veel volk en goede bevoorradingen
Den après bike was zeer tof met zeer vriendelijke waalse madammen en natuurlijke het heerlijke heksenbier uit Ellezelles "Quintine"
Dit jaar kan ik spijtig genoeg niet van de partij zijn aangezien ik zaterdag voor een week vertrek naar Japan :-?
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

We zullen maar eens een Up-je doe zoals in de koopjesrubriek :lol:

Man, man, dit is een TT met een parcours waar 9 op de 10 organisaties niet kunnen aan tippen, maar 'k heb den indruk dat ik daar zo goed of alleen ga rondrijden. Hoe dan ook, verslagje volgt op herdersite.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

jootje wrote:We zullen maar eens een Up-je doe zoals in de koopjesrubriek :lol:

Man, man, dit is een TT met een parcours waar 9 op de 10 organisaties niet kunnen aan tippen, maar 'k heb den indruk dat ik daar zo goed of alleen ga rondrijden. Hoe dan ook, verslagje volgt op herdersite.
Toch niet,zulle.

Door de goede weersomstandigheden deze week kom ik ook zeker af naar Ellezelles.

Na Ronse smaakt dit zeker naar meer.
Dat worden 50 heerlijke kilometers!!!!

En Jodelaitie,cowboy Peter,VTPP-tje,.................. komen ook!!!

PS.: Al een verkenningske gedaan misschen?
Bos,singletracks en hm a volonté?
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

niet op verkenning geweest: mijnen bike staat al enkele dagen bij mijnen fietsenmaker. mag er vanavond achter gaan.

in de staat vh parcours ben ik redelijk gerust: ben de 15de aug nog in livierenbos gaan rijden met de kids. lag hier en daar wel nog redelijk nat maar zal ondertss wel al verbeterd zijn. Hopelijk valt er geen zware vlaag meer...

ben wel van plan om mijn modderbanden op te leggen, want nu ligt er nog dry 2 op... zal waarschijnlijk op niet veel plaatsen nodig zijn, maar is toch maar 50 km: dus liever wat meer confort en grip in bergop & af. die extra rolweerstand nemen we er dan wel bij :roll:

wij starten om 8.30 uur
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Miljaar hé.
Moet, zal en kan niet anders dan om 11u thuis zijn (feest schoonfamilie).

Het "blonde gevaar" staat vanaf dan - en geen minuut later - klaar met de door haar zelf uitgevonden Mountainbikestufftotaalvernietiger. Een machien naar haar hart.

Deze tocht is SUPER maar t'zal voor mij 35km Vichte worden (de dochter gaat mee).
Chriske
Mountainbiker

Post by Chriske »

Weet er iemand als deze tocht naar het livierenbos gaat?

Zat er in de tocht vd herders ook in en deze was de maxxx!!!
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

Chriske wrote:Weet er iemand als deze tocht naar het livierenbos gaat?

Zat er in de tocht vd herders ook in en deze was de maxxx!!!
Heb deze toch nog nooit gereden, maar als ik er de verslagen die ik vind op nalees: veel bos! enige naam die ik ergens terug vind is Brakelbos. Als ze daar naartoe gaan kunnen ze bijna niet anders dan het livierenbos er bij te nemen (erg hé :wink: )

Er zullen ook wel ganse stukken van het heksenpad in zitten. Vergeet zeker uwen helm niet... er liggen daar enkele serieuze afdalingen met grote keien. Je kan daar goed vliegen, maar dat landen kan soms een probleem zijn #-o

Weerinfo: zelf woon ik in Etikhove. Ellezelles ligt nog een km of vijf naar het oosten. Wij hebben gisterenavond rond 5 uur maar de zijkant van al die regenval gehad. Meer naar Ellezelles moet het volgens de buienradar nog beter geweest zijn. En laat de zon nu maar schijnen!
Post Reply