18/11/07 De Panne Beach Endurance
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Laat ons zwijgen over Oostduinkerke aub! Laten we niemand de gedachte brengen die ooit nog eens op te nemen in het kustcriterium....
- Fre C
- Mountainbiker
Vorig jaar met Vredestein B-each gereden en was van plan om over te schakelen naar Supermoto, maar zal eerder Big Apple worden. Is de voorganger van Supermoto, met extra dekkingslaag (iets steviger, maar ook iets zwaarder) en iets meer profiel. Want als ik parcours van Oostende lees, zal er ook genoeg over asfalt en singletracks gereden worden ....en als het dan geregend heeftBOTE wrote:Over die strandbandjes kan je weer oeverloos leuteren... Zelf ben ik er niet voor te vinden. Bij regenachtig weer ga je veel te snel onderuit op asfalt/gras. Geef mij maar een goeie dikke semislick met weinig profiel. Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn stuurvaardigheid liggenpolletje wrote:kort samengevat : meedoen, extra trainen en strandbandjes aanschaffen![]()
.
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
Fre C wrote:Vorig jaar met Vredestein B-each gereden en was van plan om over te schakelen naar Supermoto, maar zal eerder Big Apple worden. Is de voorganger van Supermoto, met extra dekkingslaag (iets steviger, maar ook iets zwaarder) en iets meer profiel. Want als ik parcours van Oostende lees, zal er ook genoeg over asfalt en singletracks gereden worden ....en als het dan geregend heeftBOTE wrote:Over die strandbandjes kan je weer oeverloos leuteren... Zelf ben ik er niet voor te vinden. Bij regenachtig weer ga je veel te snel onderuit op asfalt/gras. Geef mij maar een goeie dikke semislick met weinig profiel. Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn stuurvaardigheid liggenpolletje wrote:kort samengevat : meedoen, extra trainen en strandbandjes aanschaffen![]()
.
Ik rij alle strandraces mee dit jaar,nu houffa overleven....na men val in de ctc in waregem zie ik er schoon uit
- Nesten
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Rush 600 black - lefty vork - upgrade SRAM X.0
Heb mij een set Super Moto's van Schwalbe aangeschaft. Inderdaad een verhoogd risico bij gladde wegen... maar bolt verder fantastisch voor een strandrace. Naar mijn gevoel iets beter dan dan de iets zwaardere Big Apple's.
Enfin, beide bandensets zijn een goede keuze. Zal volgens mij echter niet veel verschil uitmaken als de wegen er nat bij liggen... Allebei even gevaarlijk door gebrek aan grip.
Enfin, beide bandensets zijn een goede keuze. Zal volgens mij echter niet veel verschil uitmaken als de wegen er nat bij liggen... Allebei even gevaarlijk door gebrek aan grip.
- Nesten
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Rush 600 black - lefty vork - upgrade SRAM X.0
Na het topic over de commotie in Oostduinkerke te hebben gelezen, kan ik er alle begrip voor opbrengen.
Blijkbaar zijn de organisatoren niet van plan om het over een andere boeg te gooien en hier iets aan te doen.
Als fanatieke recreant heb ik hier uiteraard weinig last van, ik hoop toch dat men in 2009 opnieuw een strandrace organiseert.
Blijkbaar zijn de organisatoren niet van plan om het over een andere boeg te gooien en hier iets aan te doen.
Als fanatieke recreant heb ik hier uiteraard weinig last van, ik hoop toch dat men in 2009 opnieuw een strandrace organiseert.