voordelen/nadelen benen scheren

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

Niets van aantrekken, alles af :lol:
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Natuurlijk gaat 't dan wel snel prikken... Mijn vrouw zegt dat ik just een naaldenkussen ben... En zij is mijn fakier :wink:
Ik gebruik nu sinds enige tijd Veet (van die groene), op 10min ben ik volledig klaar (onder en bovenbenen), 't is iets zachter en 't blijft een dikke week goed. Veel langer dan scheren dus =D>
Heb ook een tijdje laten waxen maar ik kreeg daar uitslag van op mijn bovenbenen
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

the sentinel wrote:Natuurlijk gaat 't dan wel snel prikken... Mijn vrouw zegt dat ik just een naaldenkussen ben... En zij is mijn fakier :wink:
Ik gebruik nu sinds enige tijd Veet (van die groene), op 10min ben ik volledig klaar (onder en bovenbenen), 't is iets zachter en 't blijft een dikke week goed. Veel langer dan scheren dus =D> Heb ook een tijdje laten waxen maar ik kreeg daar uitslag van op mijn bovenbenen

vertel wat het is en hoe gaa je te werk ^:) danku
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

BelAir_500 wrote:
the sentinel wrote:Natuurlijk gaat 't dan wel snel prikken... Mijn vrouw zegt dat ik just een naaldenkussen ben... En zij is mijn fakier :wink:
Ik gebruik nu sinds enige tijd Veet (van die groene), op 10min ben ik volledig klaar (onder en bovenbenen), 't is iets zachter en 't blijft een dikke week goed. Veel langer dan scheren dus =D> Heb ook een tijdje laten waxen maar ik kreeg daar uitslag van op mijn bovenbenen

Je benen gelijkmatig insmeren met Veet (neem de soort waar er op staat '3 minuten', de roze met bloemetjes ruikt iets beter dan de groene, maar ruikt nog altijd niet goed, vind ik), 3 minuten - of beter ietske langer, maar ook niet te lang - laten inwerken en dan met het plastic schrapertje - die in de verpakking zit - uw benen scheren. Daarna nog eens afspoelen met water en je bent klaar... Het staat allemaal op de verpakking hoor...
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Echte mannen scheren zich met een "echt" scheermes!!!

Image
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

MoozeMeiske wrote:
BelAir_500 wrote:

Je benen gelijkmatig insmeren met Veet (neem de soort waar er op staat '3 minuten', de roze met bloemetjes ruikt iets beter dan de groene, maar ruikt nog altijd niet goed, vind ik), 3 minuten - of beter ietske langer, maar ook niet te lang - laten inwerken en dan met het plastic schrapertje - die in de verpakking zit - uw benen scheren. Daarna nog eens afspoelen met water en je bent klaar... Het staat allemaal op de verpakking hoor...
Ik zou 't ni beter kunnen zeggen :wink: . Nog handig is een verzachtende creme aanbrengen die doet de huid een beetje kalmeren, moest je het er iets te lang op gelaten hebben...
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

El Perro Diablo wrote:Echte mannen scheren zich met een "echt" scheermes!!!

Image

Nooit beweerd dak een "echte" man ben hè... meer ne "flair" man eigenlijk :wink:
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

the sentinel wrote:
El Perro Diablo wrote:Echte mannen scheren zich met een "echt" scheermes!!!

Image

Nooit beweerd dak een "echte" man ben hè... meer ne "flair" man eigenlijk :wink:
Rijdt gij me ne koersfiets? :roll:
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Iedere mtbker die zijn basisconditie wil opbouwen zou ne koersfiets moeten hebben... Dus ja ik rij OOK met ne koersfiets
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

mmmm....ik rijd veel op de weg, heel veel. Doet er toch niet toe ofdat nu met de koersfiets of met de mtb is ?
Post Reply