Go with the flow...BelAir_500 wrote:hey hoe rijd ik er beste naartoe vooral voor de parking ?
kwil bedoelen eens in houffalize afslag zijn er pijlen die aanduiden waar ik moet gaan ? en waar ik mijn auto best parkeer ?
Houffamarathon 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
-
Kevindn
- Mountainbiker
Ik ga het mij toch wagen met de black panthers, ik rij wel maar de 75. Ik denk dat het parcours er toch redelijk goed gaat bijliggen. Het heeft de laatste weken wel wat geregend maar toch niet echt grote hoeveelheden bovendien stond er toch ook dikwijls een strakke wind, 4 weken geleden in Rulles had het echt goed geregend de week voor de marathon. Maar toen heb ik weining problemen gehad met de black panthers.Stijnie wrote:Ik rij ook normaal gezien met black panthers maar voor houffa toch NN erop gelegd ze. Ik wil iets meer zekerheid inbouwen want den deze krijgt 125km voor de wielen zenne!!!señor cartero wrote:Hoi!
Ook ingeschreven voor de 100km sinds eind april, maar zal maar in de tweede box staan!
Hoe zou de ondergrond er bij liggen?
Iemand die mij raad kan geven welke bandenkeuze ik best maak?
Ik heb NN 's en op m'n bike liggen momenteel Vredestein Black Panther banden!
Welke zou de beste keuze zijn?
Groetjes en tot zondag!
-
Stijnie
- Mountainbiker
Ik weet het ma ben mijn vertrouwen wat kwijt geraakt in de black panthers, daarmee dak wa meer zekerheid wil inbouwen.Kevindn wrote:Ik ga het mij toch wagen met de black panthers, ik rij wel maar de 75. Ik denk dat het parcours er toch redelijk goed gaat bijliggen. Het heeft de laatste weken wel wat geregend maar toch niet echt grote hoeveelheden bovendien stond er toch ook dikwijls een strakke wind, 4 weken geleden in Rulles had het echt goed geregend de week voor de marathon. Maar toen heb ik weining problemen gehad met de black panthers.Stijnie wrote:Ik rij ook normaal gezien met black panthers maar voor houffa toch NN erop gelegd ze. Ik wil iets meer zekerheid inbouwen want den deze krijgt 125km voor de wielen zenne!!!señor cartero wrote:Hoi!
Ook ingeschreven voor de 100km sinds eind april, maar zal maar in de tweede box staan!
Hoe zou de ondergrond er bij liggen?
Iemand die mij raad kan geven welke bandenkeuze ik best maak?
Ik heb NN 's en op m'n bike liggen momenteel Vredestein Black Panther banden!
Welke zou de beste keuze zijn?
Groetjes en tot zondag!
Ben in raid des sources serieus op mijn bakkes gegaan zenne...Daarbij nog eens gepresteerd om ztr velg naar de filistijnen te rijden. Vorig weekend had ik er ook een slecht gevoel op. Daarom toch wa zekerheid inbouwen. Ma den black panther is en blijft nen goeden band zenne. Da vertrouwen komt wel terug.
Zie je zondag wel...
-
Kevindn
- Mountainbiker
Toch geen lichamelijke schade hopelijk, want na de mindere periode met uw rug kan je het waarschijnlijk wel missen... Mochten we mekaar zondag niet tegen het lijf lopen veel succes in ieder geval!Stijnie wrote:Ik weet het ma ben mijn vertrouwen wat kwijt geraakt in de black panthers, daarmee dak wa meer zekerheid wil inbouwen.Kevindn wrote:Ik ga het mij toch wagen met de black panthers, ik rij wel maar de 75. Ik denk dat het parcours er toch redelijk goed gaat bijliggen. Het heeft de laatste weken wel wat geregend maar toch niet echt grote hoeveelheden bovendien stond er toch ook dikwijls een strakke wind, 4 weken geleden in Rulles had het echt goed geregend de week voor de marathon. Maar toen heb ik weining problemen gehad met de black panthers.Stijnie wrote: Ik rij ook normaal gezien met black panthers maar voor houffa toch NN erop gelegd ze. Ik wil iets meer zekerheid inbouwen want den deze krijgt 125km voor de wielen zenne!!!
Ben in raid des sources serieus op mijn bakkes gegaan zenne...Daarbij nog eens gepresteerd om ztr velg naar de filistijnen te rijden. Vorig weekend had ik er ook een slecht gevoel op. Daarom toch wa zekerheid inbouwen. Ma den black panther is en blijft nen goeden band zenne. Da vertrouwen komt wel terug.
Zie je zondag wel...
Zondag start ik voor de 100km met mijn vertrouwde formule: voor NN en achter RR. Allebei tss de 2.2 en de 2.3 bar.
De volgende dagen en zondag worden droog, de voorbije dagen waren minder nat dan voorspeld. In Houffa zou de neerslag zelfs beperkt gebleven zijn. Als er bikers zijn met een laatste update van de staat v/h parcours.
Aan alle bikers die deelnemen zondag een fijne tocht toegewenst, geen lekke banden, valpartijen, ....
Eén verzoekje: hou het proper. Verpakkingen en kapotte bb's meenemen aub. Altijd en overal zijn er een paar die dat vergeten.
De volgende dagen en zondag worden droog, de voorbije dagen waren minder nat dan voorspeld. In Houffa zou de neerslag zelfs beperkt gebleven zijn. Als er bikers zijn met een laatste update van de staat v/h parcours.
Aan alle bikers die deelnemen zondag een fijne tocht toegewenst, geen lekke banden, valpartijen, ....
Eén verzoekje: hou het proper. Verpakkingen en kapotte bb's meenemen aub. Altijd en overal zijn er een paar die dat vergeten.
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
canyon wrote:denk zondag te starten met Michelin XC dry...wa peizen jullie?
Iemand die mijn mening kan delen? Denk dat het redelijk droog zal liggen.
Ik rij steeds met xc all terrain,al 3x de houffa meegereden , en theux ,kheb ik daar allemaal geen problemen mee.Bandendruk dat is belangrijk zodat jeje band zen werk kan laten doen.