Mijn pronostiek is Prémont bij de vrouwen en Absalon bij de mannen.
Ik verwacht wel een medaille voor de Roel.
Van wat ik gisteren op TV zag over het parkoers, is het toch allesbehalve een veldritparkoers zoals ze eerder lieten uitschijnen. Zaten precies toch wel wat technische dingetjes in.
OS MOUNTAINBIKE zaterdag 23 AUGUSTUS
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Artikel hier op HLN
De olympische mountainbikewedstrijd bij de vrouwen (cross-country) op de Spelen van Peking is uitgesteld naar zaterdag. Omdat de regen het parkoers in Lao Shan beschadigd heeft, wordt de wedstrijd die normaal morgen gereden moest worden, met een dag uitgesteld.
De wedstrijden bij de mannen (met Sven Nys, Filip Meirhaeghe en Roel Paulissen) en de vrouwen, worden nu dus op dezelfde dag gereden. (belga/kh)
De olympische mountainbikewedstrijd bij de vrouwen (cross-country) op de Spelen van Peking is uitgesteld naar zaterdag. Omdat de regen het parkoers in Lao Shan beschadigd heeft, wordt de wedstrijd die normaal morgen gereden moest worden, met een dag uitgesteld.
De wedstrijden bij de mannen (met Sven Nys, Filip Meirhaeghe en Roel Paulissen) en de vrouwen, worden nu dus op dezelfde dag gereden. (belga/kh)
-
C-DALE
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Taurine 2007/8.2kg + Cannondale Tesoro 2010/8.7kg
Zie de belgen eindelijk een medaille halen met het mtb.
Als het droog is zal de Roel op het hoogste schavotje staan ... Sven ook nie onderschatten.
Bij slecht(er) weer zie ik Filip (die technisch begaafder is) en Sven nog stunten.
Want zitten verdomd technische afdalingen in (parcour door een belg ontworpen), als ge daarop foutje maakt ligt ge enkele meters lager, training bij vrouwen al iemand sleutelbeen gebroken en bij de uitzending in studio Peking gisteravond zag je dat een vrouwelijke deelneemster bij de training niet naar beneden durfde
Als het droog is zal de Roel op het hoogste schavotje staan ... Sven ook nie onderschatten.
Bij slecht(er) weer zie ik Filip (die technisch begaafder is) en Sven nog stunten.
Want zitten verdomd technische afdalingen in (parcour door een belg ontworpen), als ge daarop foutje maakt ligt ge enkele meters lager, training bij vrouwen al iemand sleutelbeen gebroken en bij de uitzending in studio Peking gisteravond zag je dat een vrouwelijke deelneemster bij de training niet naar beneden durfde
Heb zojuist de startnummers doorgekregen rechtstreeks uit Beijing:
Roel Paulissen 10
Sven Nys 35
Filip Meirhaeghe 40
U ziet zelf! ze staan alle drie scherp!
Kom het Live meemaken zaterdag om 9:00u op groot scherm bij de Brigandsbikers! sfeer en ambiance verzekerd!
Het wordt een superspannende wedstrijd met veel potentiele winnaars
Als het maar nen belg is hé

Roel Paulissen 10
Sven Nys 35
Filip Meirhaeghe 40
U ziet zelf! ze staan alle drie scherp!
Kom het Live meemaken zaterdag om 9:00u op groot scherm bij de Brigandsbikers! sfeer en ambiance verzekerd!
Het wordt een superspannende wedstrijd met veel potentiele winnaars
Als het maar nen belg is hé
- ATEGEV
- Mountainbiker
Is jammer, maar kan dat wel begrijpen. Alle races van dit jaar komen in aanmerking waarschijnlijk om dit te bepalen.Baeske wrote: Roel Paulissen 10![]()
Sven Nys 35![]()
Filip Meirhaeghe 40![]()
Hopelijk wordt de herenrace ook niet uitgesteld zoals de BMX en de dameskoers...Baeske wrote:
Kom het Live meemaken zaterdag om 9:00u op groot scherm bij de Brigandsbikers! sfeer en ambiance verzekerd!![]()
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Zolang de Briganters drank genoeg in huis hebben zal het mij een worst wezen!!!ATEGEV wrote:Baeske wrote:
Hopelijk wordt de herenrace ook niet uitgesteld zoals de BMX en de dameskoers...
Als ik maar voor den 2de mei thuis ben (Houffa!)