Gisteren Sniperkitten ontmoet, we hebben samengereden tot aan de splitsing van 50-75 en dat is zeer goed meegevallen. Moeten we zeker meer doen !
Ik was aangenaam verrast van de kwaliteit van organisatie en van het parcours, toch wel verschillende nieuwe wegjes leren kennen ... De organisatie heeft super werk geleverd CHAPEAU
Verder veel minder leuk nieuws : na de laatste bevoorrading heb ik pech gekend met m'n voorvork. Met nog 5km te gaan op een strook onverhard vond ik dat m'n voorvork "raar" reageerde, bij het afremmen merkte ik snel dat m'n voorvork zonder lucht zat ... oorzaak ??
Met nog minder dan een week te gaan voor de Houffamarathon hoop ik dat dit alsnog herstelt kan worden
Dit is de 2 de keer dat er iets mis is met m'n Lefty voorvork, wetende dat ik Cannondale met lefty gekozen heb vanwege hun degelijkheid
De ontgoocheling was zo groot dat ik m'n favoriet onderdeel van een TT links liet liggen : geen Après-bike voor de Jakke gisteren ... ondanks dat Tom voorstelde een fles achouffe te kraken