Ik hoop voor Filip op een top 10 plaats, maar ik twijfel of het hem gaat lukken. Hopelijk Roel top 3 en Nys top 5
sven nys
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
komt dus live op sporza...
Gevonden op de site...
Sporza Olympia LIVE
LIVE verslag van de Olympische Spelen in Peking, met onder meer de finale in het hoogspringen bij de vrouwen, de voetbalfinale bij de mannen en de mountainbike-race. Presentatie: Bart Schols en Karl Vannieuwkerke
Gevonden op de site...
Sporza Olympia LIVE
LIVE verslag van de Olympische Spelen in Peking, met onder meer de finale in het hoogspringen bij de vrouwen, de voetbalfinale bij de mannen en de mountainbike-race. Presentatie: Bart Schols en Karl Vannieuwkerke
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
yep i know, maar the kids moeten ook opvang hebben hé... en de zondag ben ik al gans de dag weg... Zal dus jammergenoeg niet lukken...MoozeMeiske wrote:Rock Rider wrote:komt dus live op sporza...
Gevonden op de site...
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
Post by MoozeMeiske »
@rock rider: kids zijn ook welkom hé! (of misschien zijn ze nog te klein...?) Ge zult zien hé
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
tja 2,5 jaar en 16 maanden vind ik nog een beke klein... Zou meer moeten uitkijken naar hen dan ik naar het MTB'en kan kijken.MoozeMeiske wrote:@rock rider: kids zijn ook welkom hé! (of misschien zijn ze nog te klein...?) Ge zult zien hé
-
Pashley 24Mhz
- Mountainbiker
Post by Pashley 24Mhz »
Als dat daar watergiet zoals sommige plaatsen daar... Dan wil ik die afdaling wel nog eens zien die ze gisteren op het nieuws toonden. Dat wordt een serieuze hindernis dan.