sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

bosse wrote:heb ze juist opt nieuws gezien en ik zeg 1 ding , kijk uit voor filip die zag er super uit!
Hah, ik had net dezelfde idee! Ik zag hem en ik zei damn, die ziet er goed uit, die kan verrassen! Ik heb het al dikwijls gedacht (en gehoopt) van Filip, we zien wel !
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

em deka wrote:Het parcourtje ziet er ook wel pittig uit :drunk:
Idd, dat is ook mijn gedacht, ik hoorde zoveel zeggen dat het een slap parcours was, maar hetgene wat ik zag is toch echt wel mtb een geen cc!!!
Levud
Mountainbiker

Post by Levud »

bosse wrote:heb ze juist opt nieuws gezien en ik zeg 1 ding , kijk uit voor filip die zag er super uit!
Dan zal het gewoon top 3 voor de belgen worden he, de volgorde maakt me niet uit :-)
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

het parcours
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

scottbikerke wrote:

het parcours
ziet er pittig uit :-)
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

het parcours gisteren ook gezien op TV... Is volgens Nys een parcours met heel veel klimmen, die soms heel nijdig zijn, met daarna heel wat technische afdalingen.
Nauwelijks tijd om te recupereren...

Enkel Roel P. durft openlijk over een medaille te praten...

Nys ziet het volledig zitten en vindt het een super parcours.

Filip M. zegt voor top 10 te gaan, maar is technisch wel heel goed, dus dit zou hem moeten liggen!

We'll see. Ik zal in ieder geval kijken!
MudHungry
Mountainbiker
Location: ne grijze italiaan, ne zwarte italiaan, ne blauwe italiaan

Post by MudHungry »

Hij heeft er nog eens super uitgezien, zo vlak voor de Spelen - en toen was er ineens een persconferentie...

:oops:

Ik wéét dat ik me daarbij schuldig maak aan Michel Wuytsisme, maar dan is het maar zo. Ik ben niet geneigd op altijd die manier naar eender welke koers of koereur te kijken, maar nu schoot het me ineens binnen.

Vraag me niet direct waarom, ik kan Meirhaege zeker wel appreciëren, maar ja...
't Kan zijn omdat ik mijn pillekes (en die staan effectief op de dopinglijst) nog niet heb gepakt :wink:
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

MudHungry wrote: Hij heeft er nog eens super uitgezien, zo vlak voor de Spelen - en toen was er ineens een persconferentie...
:oops:
...dat zal 'm zich wel geen tweede keer riskeren hè, allee hoop ik toch... Tegenwoordig moet je nogal opletten met die dingen hè. :wink:
Ik zie 'm wel schoon dingen doen, 1 van z'n laatste wedstrijden... wie weet verrast hij vriend en vijand met een mooie (ere)plaats? Ik zie 't hem wel nog doen. Met 3 in de top 10 en 1 medaille, 't zou schoon zijn hè
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Ik hoop gewoon dat Filip niet afgaat als ne gieter... Als hij nu zo spreekt en hij gaat dan af, dan is dat nog pijnlijker...

Hij zegt dat velen de aankomst niet zullen halen, we'll see...

Ik vrees voor Absolon en Sauser... Die rijden toch goed hé en Sauser zal sowieso revanche willen nemen denk ik...
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

Roel maakt zeker een heel goede kans op een medaille! Ik vind het toch een beetje vreemd dat Sporza hier zo weinig aandacht voor heeft...?
Naar horen zeggen heeft Filip zich de laatste weken zich kunnen herpakken en staat hij superscherp! Een top tien voor hem moet wel te doen zijn. (opletten voor de 'underdog' hé)
Ikzelf ga gaan kijken op het groot scherm in de Aviflora in Ingelmunster (nu het nog open is :wink: )

ps: inschrijven kan nog steeds hiervoor, of kom gewoon wat later af, geen probleem!

Ik steek alvast een kaarske aan...
Locked