Ik ga voor de 10u maar vanuit Verbier.
Ondereweg moet je niet op mij wachten,
want veel vertagen zal ik niet...
Wie zet er drank voor ons klaar aan de finish?
Vernieuwde Grand raid cristalp
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
hopelijk mijn vriendin...met foto-apparaat,SKimmie wrote:Ik ga voor de 10u maar vanuit Verbier.
Ondereweg moet je niet op mij wachten,
want veel vertagen zal ik niet...
Wie zet er drank voor ons klaar aan de finish?
mag dat niet meenemen: als ge koerst moogt ge geen foto's meer pakken!!!!
ik rij in een knalblauw truitje van "mountain-rally" (maar wss met zwart regenjasje over
Ja,da zie ik misschien wel zitten.Ik logeer de vrijdagavond in hotel Garbo.Van woensdagavond tot vrijdag logeren we bij vrienden in Zinal.Xes wrote:Dan mag je ook op mij wachten roger :-)roger wrote: -Ofwel de 68 en boven op de Pas de Lona wachten op een vriend die de 128km doet en die hem graag onder 9 uur wil doen,maar dan heb ik wel geen supertijd op de 68km.Op de Pas de Lona kan ik dan wel genieten van de ambiance .Nadien kunnen we dan samen de afdaling doen naar Grimentz en samen genieten van die ongelooflijke afdaling.
ik ga ook voor onder de 9u!
Anders gewoon de lange doen, dan kan je tem samen met men pa rijden.
Greetz
Geef misschien via PB de gsm nummer van je vader.
Hier men vooropgestelde planning;
http://www.premiumwanadoo.com/ivanborca ... ssages.xls
- Enfant terrible
- Mountainbiker
Post by Enfant terrible »
Ik heb vorig jaar (voor het eerst) Cristalp gedaan (vanuit Verbier), met een hardtail. Is zeker te doen. De enige plaats waar je echt moet oppassen is het begin van de afdaling na de allerlaatst bevoorrading richting stuwdam. Als je daar te moe bent in in het zadel blijft of te hard laat afdalen, heb je gegarandeerd een slangebeet.flupke73 wrote:
ik overweeg met een lichte hardtail te gaan, voor de 70km,
is dat te doen?,
'k kan die 70km goed aan met de fully,
maar omdat het een ééndaagse is en
er veel gedragen moet worden zou ik voor lichtgewicht kiezen ipv degelijk/comfort
whattadajatink?
PS : wat die vervelende pompende fully's betreft. Ik heb me in november een Lapierre X-Control 410 gekocht : geen gepomp en enorm efficient !
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Roger 3e in categorie VS4 - 121km
Post by madskatingcow »
Op de uitslagenpagina hier is terug te vinden dat Roger in zijn categorie VS4 derde geworden is op de 121km, 625e overal op 822 finishers.
Om dat op 64 jarige leeftijd te presteren moet je toch een hele grote zijn (en kan je al de jonge broekventjes nog steeds een poepje laten ruiken
).
Proficiat!

Om dat op 64 jarige leeftijd te presteren moet je toch een hele grote zijn (en kan je al de jonge broekventjes nog steeds een poepje laten ruiken
Proficiat!