Luckyiron, die zal je zeker herkennen...
Wie naar La Bastognarde op 07 sptember?
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
*Phaedrus*
- Mountainbiker
Post by *Phaedrus* »
1 keer vond ik genoegJM Rush wrote:Ooops... Twee keer op de knop gedrukt... en drie keer mijn bericht gestuurd. Sorry!
Hartelijk bedankt voor je antwoorden
Tot in bastogne
- berggeitje1
- Mountainbiker
bouillon
Post by berggeitje1 »
GRG was vorig jaar qua parcours zalig lekker technische stukken zal dit jaar wel minder zijn aangezien ze een chrono doen.
Inderdaad de bepijling was rampzalig.
Ik hou van afwisseling en daarom doe ik dit jaar eens le bastognarde, terwijl er in Olloy sur virion ook een zeer mooie marathon is. Dat zijn 3 mooie tochten op het zelfde, weekend jammer.
Inderdaad de bepijling was rampzalig.
Ik hou van afwisseling en daarom doe ik dit jaar eens le bastognarde, terwijl er in Olloy sur virion ook een zeer mooie marathon is. Dat zijn 3 mooie tochten op het zelfde, weekend jammer.
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Re: Wie naar La Bastognarde op 07 sptember?
Post by Trotsebelg »
Komt die nederlandse versie ooit op de site of is da vlaggetje voor de show? Enig idee iemand.JM Rush wrote:Op 7 september is het de 7de editie van de Bastognarde. Wie onder jullie komt? Alle parcours zijn gedeeltelijk vernieuwd en de organisatoren bloven warme douches!!! Informatie op www.labastognarde.com