hallo
ze zenden uit vanaf 4u (nacht) op sporza
groeten mtb lolo
OS MOUNTAINBIKE zaterdag 23 AUGUSTUS
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- mountainbike lolo
- Mountainbiker
-
Sunn Xtreme
- Expert
Re: OS MOUNTAINBIKE zaterdag 23 AUGUSTUS
Post by Sunn Xtreme »
mtb is om 9u... eventjes 5uur later of een deel van uw nachtrust dat niet wegvaltmountainbike lolo wrote:hallo
ze zenden uit vanaf 4u (nacht) op sporza
groeten mtb lolo
ja ik twijfel nog..Red Racer wrote:is er iemand die deze kan opnemen en branden op een cd of dvd schijfke ??
op vrijdag moet ik werken ( jammer genoeg ) en op zaterdag kan ik wel kijken in de ardennen maar niet opnemen wegens geen video in de chalet die we huren.
Red
ik kan nog 1 dag verlof nemen in AUG
of wel neem ik hem op die vrijdag dan kan ik de race zien van de dames ofwel op 27/8 dan is het ENECO tour tijdrit in Mechelen
ja ik ben dan toch @ home vrijdag ochtend dus zal met plezier kijken hoe Irena Kalentieva het goud pakt in een sprint tegen Marga Fulana... Allé das mijn droom scenario toch
hup hup hup
en zaterdag vervoeg ik de Brigandbikers hahaha feestje bouwen alles om de mens te plezieren is aanwezig eten , drinken, MTB op scherm ... jiiiihhhhaaaaaa

hup hup hup
en zaterdag vervoeg ik de Brigandbikers hahaha feestje bouwen alles om de mens te plezieren is aanwezig eten , drinken, MTB op scherm ... jiiiihhhhaaaaaa
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Zaskar72: als ge in Mechelen komt kijken, ik woon in't centrum waar de koers voorbijkomt, kunnen in 't café neffe mijn deur pinten pakken en koers kijken.
Ik bol zat ook naar de Bringanters.
ge bedoeld den ENECO hé?El Perro Diablo wrote:Zaskar72: als ge in Mechelen komt kijken, ik woon in't centrum waar de koers voorbijkomt, kunnen in 't café neffe mijn deur pinten pakken en koers kijken.
dan werk ik moest keuze maken ...
als ze maar ni in de vaart vlammen aan frituur de Willy want das daar nogal straf gemaakt da parcours zenne
allé tot zaterdag dan