Houffamarathon 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Nieuws op de site van houffamarathon:
Daginschrijvingen
Op zaterdag 23 én wegens grote vraag ook op zondag 24 augustus is het nog mogelijk in te schrijven voor de 50km, 100km en 125km in de sporthal tussen 14u30 en 20u (de zaterdag) en max. 40 minuten voor elke start op zondag.
Voorts is er een familiale promo-toertocht over 30 km waarvoor enkel op zondag kan voor worden ingeschreven, dit tussen 9u30 en 11u.
-
MaartenW
- Mountainbiker
- Location: Canyon ES5,Fondriest Domino plus, Colnago Master, Schauff Track, Diamant Cross
Soit dan schrijft ge u in voor de 100 en mist ge onderweg nen afslag zodat ge per ongeluk 75 doet.R1ALAIN wrote:Heb de organisatie gemaild en gebeld om alsnog een startnummer te krijgen voor de 75 km, maar noppes.
Misschien kan ik zaterdagnamiddag ter plaatse een startnummer krijgen van enkele die telefoniscg "forfait" geven. Ik moet dus uitwijken naar de 50 of de 100 km. Dat is dus de helft van het dubbele verschil.
De 50 vind ik niet echt de moeite om zover te rijden, de 100 zal misschien iets te ver gegrepen zijn. Ik kan max 85 km aan, dan begint de last in de onderrug. 4 bevoorradingen op de 100 km vind ik ook wat weinig.
Ik zal zien .....
Ook tot de 23sten
Zoo simpel soms
-
wasbeer2006
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest
Post by wasbeer2006 »
Hoi is het weer daar nu, zondag wordt het goed.
Maar als het daar net zoveel regent als hier in NL hebben we denk ik een modder parcours
Maar als het daar net zoveel regent als hier in NL hebben we denk ik een modder parcours
teamNomaDesk.com zal er ook zijn met een delegatie van 4 renners en 1 gastrenner. (en wat voor een gastrenner
) ... De MTB-roep van Houffa is te sterk om te negeren ... 
We verblijven vanaf vrijdag in een Huisje op 4km van de start, lekker relaxed.
Ik rijd de 100km in toertocht modus, ben nog vermoeid van de Transschwarzwald. Anja start met podiumambities op de 100km, Dirk zal er daar ook een lap op geven en marathon beest Patricia (Zotte Mol), is hopenlijk ook uitgerust om er volle gas tegenaan te gaan op de 125km.
En dan is er natuurlijk nog onze crew die ons zal voorzien van bidons langs het parkoers. 't wordt druk voor Kurt, Veerle en Jurgen.
Als afsluiter lees je natuurlijk ons wedervaren op onze site.
We verblijven vanaf vrijdag in een Huisje op 4km van de start, lekker relaxed.
Ik rijd de 100km in toertocht modus, ben nog vermoeid van de Transschwarzwald. Anja start met podiumambities op de 100km, Dirk zal er daar ook een lap op geven en marathon beest Patricia (Zotte Mol), is hopenlijk ook uitgerust om er volle gas tegenaan te gaan op de 125km.
En dan is er natuurlijk nog onze crew die ons zal voorzien van bidons langs het parkoers. 't wordt druk voor Kurt, Veerle en Jurgen.
Als afsluiter lees je natuurlijk ons wedervaren op onze site.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Jullie zijn toch diegene met de Merida's zeker he? Jullie logeerden naast onze bungalow in Malmédy...Peter G wrote:teamNomaDesk.com zal er ook zijn met een delegatie van 4 renners en 1 gastrenner. (en wat voor een gastrenner) ... De MTB-roep van Houffa is te sterk om te negeren ...
![]()
Inderdaad, dat zijn wij.Herder Steven wrote:Jullie zijn toch diegene met de Merida's zeker he? Jullie logeerden naast onze bungalow in Malmédy...Peter G wrote:teamNomaDesk.com zal er ook zijn met een delegatie van 4 renners en 1 gastrenner. (en wat voor een gastrenner) ... De MTB-roep van Houffa is te sterk om te negeren ...
![]()
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Schitterend !jervanheg wrote:Het heeft de afgelopen 72 uur geen drup geregend, in tegenstelling tot Vlaanderen, waar het flink gegoten heeft.wasbeer2006 wrote:Hoi is het weer daar nu, zondag wordt het goed.
Doe zo verder weerman