Houffamarathon 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Frankie
Mountainbiker

Post by Frankie »

Enkel zaterdag nog, ook voor de 50? Niet iedereen loopt daar van zaterdag rond toch, of vergis ik mij? Jammer alleszins, je kan dus absoluut niet meer inschrijven op zondag? Tgaat me toch niet om de chrono, als we kunnen bollen waar het al mooi...
WouterDM
Mountainbiker

Post by WouterDM »

Nieuws op de site van houffamarathon:
Daginschrijvingen
Op zaterdag 23 én wegens grote vraag ook op zondag 24 augustus is het nog mogelijk in te schrijven voor de 50km, 100km en 125km in de sporthal tussen 14u30 en 20u (de zaterdag) en max. 40 minuten voor elke start op zondag.
Voorts is er een familiale promo-toertocht over 30 km waarvoor enkel op zondag kan voor worden ingeschreven, dit tussen 9u30 en 11u.
woutvc
Mountainbiker

Post by woutvc »

Das voor mij ook de reden dat ik nie ga.
Ik ga nie efkes naar ginder rijden om me in te schrijven om dan 's anderdaags terug naar ginder te rijden om te rijden.
Das te veel en te lang onderweg.

Ik ga dan maar naar Vichte.
MaartenW
Mountainbiker
Location: Canyon ES5,Fondriest Domino plus, Colnago Master, Schauff Track, Diamant Cross

Post by MaartenW »

R1ALAIN wrote:Heb de organisatie gemaild en gebeld om alsnog een startnummer te krijgen voor de 75 km, maar noppes.
Misschien kan ik zaterdagnamiddag ter plaatse een startnummer krijgen van enkele die telefoniscg "forfait" geven. Ik moet dus uitwijken naar de 50 of de 100 km. Dat is dus de helft van het dubbele verschil.
De 50 vind ik niet echt de moeite om zover te rijden, de 100 zal misschien iets te ver gegrepen zijn. Ik kan max 85 km aan, dan begint de last in de onderrug. 4 bevoorradingen op de 100 km vind ik ook wat weinig.
Ik zal zien .....
Ook tot de 23sten :drunk:
Soit dan schrijft ge u in voor de 100 en mist ge onderweg nen afslag zodat ge per ongeluk 75 doet.

Zoo simpel soms
wasbeer2006
Mountainbiker
Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest

Post by wasbeer2006 »

Hoi is het weer daar nu, zondag wordt het goed.

Maar als het daar net zoveel regent als hier in NL hebben we denk ik een modder parcours
Peter G
Mountainbiker

Post by Peter G »

teamNomaDesk.com zal er ook zijn met een delegatie van 4 renners en 1 gastrenner. (en wat voor een gastrenner :-)) ... De MTB-roep van Houffa is te sterk om te negeren ... :-)

We verblijven vanaf vrijdag in een Huisje op 4km van de start, lekker relaxed.

Ik rijd de 100km in toertocht modus, ben nog vermoeid van de Transschwarzwald. Anja start met podiumambities op de 100km, Dirk zal er daar ook een lap op geven en marathon beest Patricia (Zotte Mol), is hopenlijk ook uitgerust om er volle gas tegenaan te gaan op de 125km.

En dan is er natuurlijk nog onze crew die ons zal voorzien van bidons langs het parkoers. 't wordt druk voor Kurt, Veerle en Jurgen.

Als afsluiter lees je natuurlijk ons wedervaren op onze site.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Peter G wrote:teamNomaDesk.com zal er ook zijn met een delegatie van 4 renners en 1 gastrenner. (en wat voor een gastrenner :-)) ... De MTB-roep van Houffa is te sterk om te negeren ... :-)
Jullie zijn toch diegene met de Merida's zeker he? Jullie logeerden naast onze bungalow in Malmédy...
Peter G
Mountainbiker

Post by Peter G »

Herder Steven wrote:
Peter G wrote:teamNomaDesk.com zal er ook zijn met een delegatie van 4 renners en 1 gastrenner. (en wat voor een gastrenner :-)) ... De MTB-roep van Houffa is te sterk om te negeren ... :-)
Jullie zijn toch diegene met de Merida's zeker he? Jullie logeerden naast onze bungalow in Malmédy...
Inderdaad, dat zijn wij.
jervanheg
Mountainbiker

Post by jervanheg »

wasbeer2006 wrote:Hoi is het weer daar nu, zondag wordt het goed.

Maar als het daar net zoveel regent als hier in NL hebben we denk ik een modder parcours
Het heeft de afgelopen 72 uur geen drup geregend, in tegenstelling tot Vlaanderen, waar het flink gegoten heeft.
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

jervanheg wrote:
wasbeer2006 wrote:Hoi is het weer daar nu, zondag wordt het goed.

Het heeft de afgelopen 72 uur geen drup geregend, in tegenstelling tot Vlaanderen, waar het flink gegoten heeft.
Schitterend !

Doe zo verder weerman :wink: Straks mag weerman Frank zijn boelke pakken :P
Post Reply