Over die ronddraaiende massa van die pedalen zou ik niet wakkerliggen als je met flatty's rijdt dude, of je moest kunnen malen als Lance Armstrong, maar dan heb je klickers nodig.
Mooi fietsje, bijzonder afmontage, hoewel ik persoonlijk denk dat jij beter een lichte freeride/all mountain hartail had gekocht.
Granville HTi
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- f1l1p
- Mountainbiker
Hartelijk bedankt voor de snelle reactieRoeki wrote:Allé, omdat je het zo mooi vraagt. Ik heb een balhoofd van trickstuff steken. Een héél goed spul, weinige fietswinkels verkopen dit, a ja, de bovenbuis gaat niet meer stuk, remhendels breken niet meer. Slecht voor de commerce hé. Het kan dus maar 180° draaien.
Hmm, handig! Maar is dat niet héééél zwaar?
Zit dat echt op je bike??? Uw balhoofd lijkt veel slanker
-
Roeki
- Mountainbiker
Weegt 116gr, best te doen dus. Op de foto's in de showroom stond dit balhoofd er nog niet op. Zal u een keer een recente foto sturen. Maar even geduld, morgenvroeg vertrek ik voor een dag of 3.f1l1p wrote:Hartelijk bedankt voor de snelle reactieRoeki wrote:Allé, omdat je het zo mooi vraagt. Ik heb een balhoofd van trickstuff steken. Een héél goed spul, weinige fietswinkels verkopen dit, a ja, de bovenbuis gaat niet meer stuk, remhendels breken niet meer. Slecht voor de commerce hé. Het kan dus maar 180° draaien.
![]()
Hmm, handig! Maar is dat niet héééél zwaar?...
Zit dat echt op je bike??? Uw balhoofd lijkt veel slanker
Ja ik ben ook wel een paar keren serieus op men snuit gegaan maar toch niet doordat men stuur egt weg gleed ofzoRoeki wrote:Gelukkig voor u, ik kan er anders wel over meeklappenThomas_trekracing wrote:NeejeRoeki wrote:Nog nooit ne keer goe tegen de grond gegaan zekers?
-
Roeki
- Mountainbiker
2 vijzen van stuurpen afgebroken, stuur los in volle afdaling. Los overkop en ruggewervel l1 gebroken.Thomas_trekracing wrote:Ja ik ben ook wel een paar keren serieus op men snuit gegaan maar toch niet doordat men stuur egt weg gleed ofzoRoeki wrote:Gelukkig voor u, ik kan er anders wel over meeklappenThomas_trekracing wrote: NeejeHoe ben je gevallen? voorband onderuit?