Houffamarathon 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Que passa
Mountainbiker

Post by Que passa »

Thomas_trekracing wrote:wat gaan de meesten (voor de 50km) nu doen? zakken van het truike volproppen en 1 bidonneke of ne kamelezak meepakken? :wink:
dan weet ik ook waar ik mij aan moet voorzien :-D
Ik pak mijne camelbak mee en nog een drinkbus voor de sportdrank.
De zak wordt het meeste gebruikt om materiaal mee te nemen, ik ben nog al ne sterken in afbreken.

grtz
Thomass
Mountainbiker

Post by Thomass »

Que passa wrote:
Thomas_trekracing wrote:wat gaan de meesten (voor de 50km) nu doen? zakken van het truike volproppen en 1 bidonneke of ne kamelezak meepakken? :wink:
dan weet ik ook waar ik mij aan moet voorzien :-D
Ik pak mijne camelbak mee en nog een drinkbus voor de sportdrank.
De zak wordt het meeste gebruikt om materiaal mee te nemen, ik ben nog al ne sterken in afbreken.

grtz
ah dus gij denkt ook wel dat 1 bidon genoeg gaat zijn, want der zijn ook nog 2 bevoorradingen :-) hoe werkt dit eigenlijk? moet ge daar stoppen of rijden de ''echte'' racers daar gwn stijf vooorbij?

gr
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Hier toch ook nog een toerist hoor ... je kan me herkennen aan m'n outfit :P

Image
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Thomas_trekracing wrote:
ah dus gij denkt ook wel dat 1 bidon genoeg gaat zijn, want der zijn ook nog 2 bevoorradingen :-) hoe werkt dit eigenlijk? moet ge daar stoppen of rijden de ''echte'' racers daar gwn stijf vooorbij?

gr
Ik denk dat het best is dat jij je de zaterdagavond e pilleken pakt, want anders ga je van gans de nacht niet slapen denk ik! :lol: Dat loopt allemaal wel los hoor! :wink:

Sommigen grijpen iets mee en passant, ik daarentegen zal al content om af en toe es te kunnen afstappen en een babbelken te doen...
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Idd.
De mannen die voor een plaats gaan vlammen die bevoorradingen gewoon voorbij. Ik zie ze als rustpauzes om naar uit te kijken.
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

Thomas_trekracing wrote:moet ge daar stoppen of rijden de ''echte'' racers daar gwn stijf vooorbij?
Stijf voorbij, veel tijdswinst :p
Maar ik heb dan ook iemand die pullen aangeeft rond de vaste bevoorradingen ergens, maar dan moet ik niet afstappen, en dat werkt ook aanmoedigend :)!
reinout
Mountainbiker

Post by reinout »

Kan je op 24/08 voor de start nog inschrijven zoals dat het geval was in Malmedy bij de Raid des Hautes Fagnes?
Als dit niet zo is ben ik eraan voor de moeite... :evil:
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

reinout wrote:Kan je op 24/08 voor de start nog inschrijven zoals dat het geval was in Malmedy bij de Raid des Hautes Fagnes?
Als hij niet vol is wel . . .
En voor de kleine afstand (enkel die dacht ik?) wel altijd!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Ik begin er hoe langer, hoe meer naar uit te kijken om af te zakken naar ginder.

die chrono Interesseert me weinig eigenlijk en zal vooral genieten van de tocht en natuurlijk zien dat we een mooi tempo halen dat iedereen van ons groepke kan houden.

ik neem sowieso de camelbak mee zondag met een goei 2l drank want ik drink nogal veel tijdens een tocht de laatste tijd, mss ook een bidon meenemen voor aan de ravito's te tanken zodat ik geen 5 keer moet terugkeren voor wat drank.

verder nog enkele gels en een reep zal ik bijhebben maar het is eveneens mogelijk dat ze nog in mijn zakken zitten als ik over de eindmeet rij.

Ik leg mezelf geen druk op maar hoop er een beetje op binnen te komen binnen de 5 en 6 uur met inbegrip van de bevoorradingen.

Red 8)
WouterDM
Mountainbiker

Post by WouterDM »

reinout wrote:Kan je op 24/08 voor de start nog inschrijven zoals dat het geval was in Malmedy bij de Raid des Hautes Fagnes?
Nee: ik was gisteren verrast dat de inschrijving zondag afgesloten was (dacht dat het maandag was), en heb nog een mail gestuurd naar de organisatie: die meldde me dat je enkel zaterdag nog kon inschrijven voor de marathonafstanden...
organisatie wrote:Op zaterdag 23 augustus is het nog mogelijk in te schrijven voor de 50km,
100km en 125km in de sporthal tussen 14u30 en 20u.
Post Reply