voordelen/nadelen benen scheren

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
zero
Mountainbiker

Post by zero »

mij hebben ze altijd gezegd dat de belangrijkste reden waarom (prof)wielrenners hun benen scheren is da ze dan deftig gemaseerd kunnen worden.

Mijn vader heeft mijn harige benen ook al is (geprobeerd) om te maseren, maar da ging toch ni goe ze. Da trekt teveel aan die haren.
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

zero wrote:mij hebben ze altijd gezegd dat de belangrijkste reden waarom (prof)wielrenners hun benen scheren is da ze dan deftig gemaseerd kunnen worden.

Mijn vader heeft mijn harige benen ook al is (geprobeerd) om te maseren, maar da ging toch ni goe ze. Da trekt teveel aan die haren.

#-o eerst geef je de reden op van het waarom en dan toch nog het tegenovergestelde proberen..... #-o
Pieterke
Mountainbiker

Post by Pieterke »

Het kan dom klinken, :roll: het is ook een domme vraag, maar tot waar scheren jullie de benen? Tot net onder de onderkant van de short?

Pieter
Gertus
Mountainbiker

Post by Gertus »

tot onder jen oren :lol:
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

er zijn mensen die zig scheren tot boven de knie omdat de rest toch verstopt is door de short
.. maar als je nen douch pakt achteraf,komt dan nie klagen dat ze allemaal lachen en naar u wijze :lol:

als je het moet weten is het van de tenen starten en de finish is aan de bikini lijn

duidelijk :-D ?
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Mijn bikinilijn ligt tot op het puntje van mijn hoofd !

Aerodynamica boven alles :P .
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

[quote="BelAir_500"]er zijn mensen die zig scheren tot boven de knie omdat de rest toch verstopt is door de short
.. maar als je nen douch pakt achteraf,komt dan nie klagen dat ze allemaal lachen en naar u wijze :lol:
quote]

krijg maar eens iets voor en ze zien dat in het ziekenhuis.... dat verplegend personeel lacht hun een breuk :lol:

veel liever geheel kaalscheren :wink:
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

Image

:wink:
Pieterke
Mountainbiker

Post by Pieterke »

sunn xtreme wrote:
BelAir_500 wrote:er zijn mensen die zig scheren tot boven de knie omdat de rest toch verstopt is door de short
quote]

krijg maar eens iets voor en ze zien dat in het ziekenhuis.... dat verplegend personeel lacht hun een breuk :lol:

veel liever geheel kaalscheren :wink:
Tja, ik vroeg het mij maar af he jongens!!! :lol:
Guido Beeck
Mountainbiker

Post by Guido Beeck »

't vriendinneke zit het toch niet meteen zitten, hier :)
De vraag is of dat dat mijn probleem is, natuurlijk... :)
Post Reply